Så var det på tide å starte dagen, god torsdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 09. april 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bjerke, morrarunden med bikkja er akkurat unnagjort og dama er vinka avgårde. Fikk plutselig et-par minutter til overs for litt surfing før jeg må finne meg en passende 31 buss som tar meg til Radisson Plaza for et lite seminar.

    Resten av dagen ser forløplig litt uklart ut, men nok av ting å gjøre. Dama har også finni på nok oppgaver til helga så jeg vet da søren ikke om jeg gleder meg til helg eller ikke! Får trøste meg med at jeg kan drikke øl mens man jobber da.

    92 dager til cruise, enda færre dager til neste Stena Saga tur.. ha en fin dag!
     
    Fnate liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. I dag virker plutselig Bonusfeber på jobb PCgjen. Litt forskjellig om det blir blokkert eller ikke. Satser på en lang og effektiv dag før det blir pitstop på Fretex med diverse stæsj på vei hjem.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Stavanger, her har en ikke kommet seg ut av døra hjemme ennå. Dagen starter om litt med møte sør på prærien før det blir noen timer på kontoret på eftan.
    Lag deg en fin dag :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det torsdag ja!
    Blir travel dag på kontoret. Mye som skal rekkes før man ender opp med middag på byen med noen forretningsforbindelser i kveld.

    Dagens store nyhet er er at Emirates setter inn A380 på CPH fra 1 desember. Kunne godt tenke meg noen grisebillige First billetter derfra ja. Gjerne en feilprising eller 5.

    Ellers litt nyttig info i dag: Tarmgass består av nitrogengass, karbondioksid, ammoniakk og hydrogengass.I tillegg kan 30-40% av befolkningen toppe det hele med metangass! Så det så!

    Ha en fise-fin dag!
     
    Fnate liker dette
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden.

    "Aldri mer 9. april" sier dem, men den ser ut til å dukke opp hvert år...

    Ha en invasjonsfri dag!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Blomstrer ved gaten til Norwegians 10.25-avgang til Oslo. Retur fra Oslo i ettermiddag, og drar rett fra flyplassen til swing-kurs med klassen. Det blir en ny opplevelse!
     
  7. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra NSBs lokaltog til Indre Salten.
    Her er det full fres med dagstur til Nord-Norge. Været i Bodø var såpass sørgelig at jeg tar turen direkte til gubben og gamla innover i fjorden. Skulle egentlig innom Tools for innkjøp av småting, og en tur innom kontoret for papirer og verktøy.

    - Velvel. Får utsette det til i kveld og organisere dagen anderledes.

    Så jeg gleder meg til i kveld. Da er det hjem til Oslo!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    First på 777 kontra 380 på Emirates er same same. Så dra fra Oslo du. Støtt de lokale rutene etc... :)
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tbanen. Kom bra sent hjem fra Amsterdam igår. Nå er det et par timer på kontoret og så avgårde til Stavanger i kveld/natt.

    Og så har man fått booket seg i C på Finnair sin A350 mellom Oslo og Helsinki den 9/10 ;)

    Flypratreiser etc. Det blir fjongt. Masse ledig på Avios med AY660

    Ha en fin dag
     
    Islending liker dette
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag.. Bruker formiddagen på de store spørsmålene, nemlig om jeg skal kjøpe 64gb eller 128gb iPad.

    Ha en bra dag vanskelige beslutninger eller ikke...
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ikke viktigere at den ikke er rødbet-rød eller sylteagurk-grønn? :p:D
     
    KristianSk liker dette
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Foreslår kappløp fra Oslo. Taperen må spise en hel boks med rødbeter.
     
    tommy777 liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha
     
  14. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tipset! Blir nok Y, men med A350 på OSL-HEL blir det nok bra nok plass uansett.
     
    Fnate liker dette
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jo selvfølgelig, derfor jeg kjøpte smart case i brunt skinn.
     
    Bizflyer liker dette
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen F på balja, så hold deg til OSL du. :)

    G'moooooorgen! Her er pollentallene i taket, og vi skal over 30 grader for første gang iår. Regner med skikkelig smell til natten ......

    Fortsatt fri .. tror jeg skal ta det med ro og lese litt mer i 'Kongens Nei'. Rette dagen for slikt.
     
  17. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God aften fra Bergensbanen... Husker nå hvorfor jeg aldri tar toget over fjellet... Det tar jo lenger tid enn OSL-NYC! Måtte dessverre bli tog i dag, da jeg ville ta med meg sykkelen min fra Bergen og hjem til Oslo.

    Ha en bedre kveld!
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Her regner det i bøtter og spann. Kontordag i dag med kun en liten tur til butikk og bank på tapetet.

    Glimrende tur med BA i First over dammen i går. Fikk 1A og K for meg selv på 747, noe som var en innertier. Glimrende catering, herlig vinliste og en ny Champers hadde de til og med i tillegg til den LPen de alltid har.

    Helg snart?
     
    Travellingalf liker dette
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld!

    I dag er jeg nesten utslitt etter å ha fulgt med på alle innleggene på Bonusfeber i løpet av natta og dagen. Er sannelig ingen spøk å være medlem her inne i alle fall! ;) I tillegg så holder jeg på å snekre sammen utdrikningslag for 30 stk herremenn i slutten av juni og lager design til etiketter og korker til bryllupspilsen vi også skal lage denne helga. Så nå føler jeg virkelig at jeg har fortjent en pils! Og nei, det er sannelig ikke rart vi drikker!
     
    stalek, Flemming Poulsen and Ruby like this.

Del denne siden