Søndag - bare startet så altfor tidlig

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 19. juli 2015.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Søndagen kom brått på denne uken. Klokken ti på halv fem syntes lille Milo, en Jack Russel terrier på tre år, at det var passe tid å stå opp. Startet med lett piping før bjeffingen begynte, og da ble far beordret ut med bikkja av mor for ikke å vekke hele hytta. Så da måtte jeg kle på meg og rusle en liten tur med krapylet. Fikk heldigvis en liten lur etter det, men så begynte spetakkelet litt over seks igjen. Skjønner ikke hvorfor jeg ga etter alt maset om hund fra kone og barn når det er jeg som må til pers hver gang det er noe.

    Jaja, håper dere andre har en bedre start på dagen , og ikke minst ferien!
     
    Stig-Roger and SASDC8 like this.
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hong Kong, har fått testet MTR til briste punktet i dag, 2 turer East Tsim Sha Tsui - Kowloon Station med kofferter, hvorfor? Jo QR åpner innsjekking på flyplassen kl. 22:00, men downtown innsjekking åpnet 08:00, satser på litt lounge loffing på flyplassen, og være passe animert ved boarding 00:30....
    Ellers har det vært litt last minute turistifisering, sitter akkurat nå på The Peak, men uten øl?
    Ha en flott søndag
     
    Robamu and Stig-Roger like this.
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bali. Nok en dag går mot slutten og det er flott, da gårsdagen endte i heller animert tilstand. Dermed har dagen i dag kun blitt brukt til recovery. Håper på en bedre dag i morgen :)

    Ha en super søndag!
     
  4. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Værnes.
    På grunn av dårlig planlegging måtte jeg ty til bonusreise for å komme meg til Bodø denne gang. Ellers ville min lommebok vært 2 000 kroner fattigere. Det vil man ikke ha noe av!

    Ved ankomst til Bodø blir man hentet og kjørt til barndomshjemmet som ligger lengre inn i fjorden. Der blir det god middag og jeg skal vise bilder fra mine siste arbeidsreiser.


    Ha en god søndag!
     
  5. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    En god formiddag fra Hellas. Siste dag på stranden (38 gr) med en 1/2 l iskald pils.. Starter med en rolig arbeidsuke. Første fly i morgen kl 10.35. SKG - CPH - OSL - TRD. Avslutter uken med t/r til IAH. Da får vi prøvd oljeruta. Det gjør at edelsten kortet blinker ikke så langt fremme. Ha en god søndag alle, Skåler for sol og varme på stranda:cool::cool::p:p:)
     
  6. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen. Emirateskusken fra Bislet Limousine har gjort jobben sin. Nå er det HKG i Emirates business som venter. Førstereisende i business, så det gledes!
     
    Jørgen, mathiasfe, Kjakan and 3 others like this.
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Typisk HKG transport image.jpg
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God trøtt formiddag fra Alta! 11 dager igjen av inneværende (begredelige) opptjeningsperiode, ser fram til den nye starter. Én måned til reisesesongen starter for min del med langhelg i Bergen.

    Grått, men behagelig temperatur i nord. Ha en flott dag der ute! :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!
    Ble en hyggelig aften i går med mye god mat og drikke.
    Så da var det ekstra deilig å sove til kl 14 i dag.
    Ute er det overskyet og grått. Når jeg bare får litt tiltakslyst, skal det pakkes litt for hytteferien som starter i morgen.
    Men inntil videre skal det slakes....
     
  10. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Good afternoon gentleladies and wannabemen!

    Nå har jeg stått en drøy time utenfor dronningens terminal på heathrow og prøvd mitt beste på litt spotting. Men ikke veldig mye bra plasser.

    Nå er det vel på tide å gå inn i bygget og sjekke om jeg har noe kantineplass her. Noe annet vil være nedtur. Er jo 3t til jeg drar...

    I motsetning til forrige UK tur så har jeg også husket å ta med passet fra hotellet! :)
     
  11. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg skulle ikke bli med i fluffy-stuffy-dyr gjengen... men så spillte jeg deal or no deal på Brighton Pier i går.. 1GBP også vant jeg denne... navneforslag tas i mot med... tja. Det kommer ann på forslagene. Men de taes i mot!

    [​IMG]
     

Del denne siden