God morgen alle IF-ere. I serien sommerbilder som ikke har noen forbindelse med monkey class, business class eller first class kaster vi inn dette: Ha en frisk og vakker søndag!
Solkysten på strilelandet er litt grå i dag, men yr.no sier at solen kommer i løpet av dagen og så blir det sommer igjen … Godt at vi fikk vannet grønnsakshagen før det begynte å regne …
Morn fra Thon Svolvær. Noen bilder fra fredag og lørdag Røst Henningsvær Matmora (788moh) Ha det kjekt
God morgen! Fuglene kvitrer utenfor, og jeg har fått kaffe på sengen. Skal bli ganske fint vær i dag også, men enn så lenge er det litt skyer. Planen er å ta en sykkeltur i Marka, må bare finne litt diverse utstyr i flytterotet. Nøkkel til sykkelen feks.. Nyt søndagen!
God morgon frå trønderske fjordstrok! Om altfor kort tid går turen nordover igjen for å narre sjefen til å tru at eg fortener løn. Det er eit evig slit! Før avreise rekk ein å nyte livet og utsikten frå hytta: Ha ein fin-fin sundag, gode medforumistar!
God morgen fra Tønsberg! Det ble en «OK» middag på hotellet i går kveld. Ikke noe å hoppe i taket for, men greit .. Litt mer skyer i dag enn i går men deilig temp.
God føremiddag frå eit litt småvått Sunnfjord. Austlandsveir i dag, so då vert det ein innedag. I dag skal eg ete restar etter gårsdagens grilling, og eg skal få kake! Får eg litt trumf og so blir det knall. I kveld skal eg finne flightar til ombooking av tur
God formiddag fra Flytoget! I dag går turen med SK4114 til Bodø, hvor jeg flytter hjemmekontoret til den neste uken! Bare synd det gode været som har vært i Bodø den siste uka ikke holder seg videre. Ha en fin dag!
God søndag fra Oslo! Litt gråere og kaldere her nå, men ungene vil ut å bade så blir vel et sveip innom stranden i dag også, men spørs om jeg ikke holder meg på land selv...
God ettermiddag fra Oslo. Virker som det er 100 år siden jeg var innom her sist, men har vel en sammenheng at det føles som sist man var i lufta også. Heldigvis mere vær jeg liker idag, nemlig overskyet..Ellers ikke mye som skjer, bortsett fra F1 på flimreboksen.. Ha en bedre søndag.
Det er sånn i grisgrendte strøk .. det feirer man bursdag i tre dager. Gratulerer med 36 årsdagen på fredag
God ettermiddag fra solkysten og BGO. Ble en liten søndagstur på meg og junior. Rakk en tur bort til Lagunen for litt mat også. Nå er det bare å vente på boarding tilbake til OSL. Deilig å lufte seg igjen. Ha en strålende kveld!