God morgen fra nord. Nå er det tid for hjemreise og langtur med snuten, SAS byr på 6DF og blokkert midtsete.
Her er søndag «Beach day» God søndag fra Koh Lan. Her nytes sommeridyllen til det fulle, og det er vel det jeg har å melde. Ha en flott søndag
God morgen. Fortsatt i sengen, men nå har jeg iallfall ikke feber lenger. Dette har vært en spennende helg! Men, solen skinner.
Morn fra godstolen. En eller annen form av forkjølelse begynner å bite seg fast, noe jeg ikke er veldig fornøyd med. Neste reise er dog mer enn et normal forkjølelsesforløp unna, så slikt sett går det bra. Reisen etter det er lenge til, og har begynt å tvile litt om San Fran i februar er en god plan. Ønsket er å se Sequoiatrær, men deler av nasjonalparken stenges ved snø fordi de rett og slett ikke måker. Så er temperaturen i selve byen heller ikke noe å skryte av og vi har lagt merke til at en pause fra vinterværet her i Norge gir mye energi. Finner vel på noe lurt. En kryssreferanse av værstatistikk, *A ruter, samt en runde på awardfares må til… Ha en flott søndag
God føremiddag frå Sunnfjord. Jammen er det kjekt når avkommet søv til minst klokka 7. No bær det snart ut for å leike og rydde før det blir ei ny økt framfor PCen. Sola skin som vanleg her vestpå, og då er vi glade og fornøgde, sjølv om det er alt for lenge til neste flytur.
God morgen fra Beitostølen. Straks ferdig pakket og klar for en liten tur, før hjemreise via Randsfjorden og Rv4. Første morgenfly til Stavanger mandag, hjem tirsdag kveld og onsdag er det avreise til NYC. Innimellom skal det jobbes, pakkes og hente pakker på posten. Ha en solid en!
Goddag fra snart FRA med en flight som i tillegg til eget rutenummer har seks codeshare rutenummer. Jeg flyr med selskapet selv.
Her i Taiwan er det snart leggetid. Trøtt etter i går med fjelltur på 3300 moh, der jeg ble nr 1 (altså gikk fortest) av 804 på et Strava-segment. Da var selvskryten unnagjort… Ellers mye god mat, selv om jeg savner mitt grovt sirupsbrød fra Jørpeland Bakeri med vossafår…