Søndag... GROMPF

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 30. nov 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hå

    Ikke verst å åpne søndagstråden kl 14.58... Ble en del feiring i går og juleverksted med nøffju i dag.

    Om en drøy times tid blir det å begi seg til OSL for å rekke Air Berlin ut og avgårde

    Ha en fjong en
     
    Robert H and Darkcho like this.
  2. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Gute Reise @Fnate. Her er det slækk søndag. Husbonden er ombord på siste leg hjem, så nå skaper jeg en illusjon om at jeg er helt on top og things og rydder for harde livet ;)
     
    Fnate liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så glad jeg er for at jeg kom hjem i går og slapp en lang omvei med overnatting i Køben og 6 timer venting på OSL og 19E på avreisegate.
    30 timers reise i går var nok. Første gang jeg har reist fra andre sida av jorda og hjem med avreise og ankomst på samme dato.

    I dag har det vært soving. Først 10 timer i natt og nå 3 timer i ettermiddag. Planer for dagen? Neida. Heldigvis.

    Fortsatt god søndag.
     
    LN-FHU, wilhelm and Fnate like this.
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag!

    Gårsdagens julebord hos undertegnede med 3 kompiser fra universitetet ble en suksess og etter å ha jagd en overnattingsgjest på dør, ble det en tur på trening. Nå venter det en liten økt på kontoret, for å sikre at man kommer vel i havn med en prosjektleveranse til jul.

    God tur til Fnate! Enjoy.
     
    Cecilie and Fnate like this.
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag fra Mariott Swansea. Sitter i baren med en øl og ser fotball. Sov 12 timer i natt etter en lang, lang dag. Kjøring på venstre side går overraskende greit, selv gjennom walisiske landsbyer.

    Ferdig med pliktene og kun kjøretur tilbake til Heathrow som gjenstår. Delta hjem i morgen.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Stavanger. Etter torsdagens julebord i Oslo med jobben har det blitt noen særdeles rolige dager. "Jeg rakk nå flyet hjem" klokken 14:30, men det var med ett nødskrik...
    Julebordet må sies å ha vert en braksuksess tiltros for noe surrete stridsledelse og flere av oss deltakere vil nok ganske sikkert få høre mer enn festlige historier om denne kvelden/natten, men det hører vel med :eek: :eek::eek:
    Vell vell, her er både helgen og dagen på hell og årets julelunsj hos svigerbeistet :p er unnagjort og julelystenning av grana i sentrum har jeg også overvært.

    Ha en fortsatt fin søndag da :)
     
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Og jeg som trodde vi får en gangs skyld skulle få slippe unna søndagstråden....
    Nokså inneffektiv dag her i London, men jeg jeg har i det minste sendt avgårde noen brev og excelark til regnskapsføreren.

    Leste at Marks&Spencer har åpnet på Steen&Strøm, noen som har vært der?
     

Del denne siden