T0 til Barcelona. Flybussen til OSL og bolaget rett til leiebil og blandingen av by og bilferie. God søndag
God morgen fra Kirkenes! Ser ut til å bli en finfin fag i dag også. Vi fanget et par kongekrabber til middag i går, og da de kom på bordet så fanget vi et par vinflasker også. Dagen ble avsluttet med (tilfeldig) underholdning fra Gro Holm, og en black metal joik til kveldsmaten. Alle var enige om at det var en fin dag! I dag skal det flys litt igjen, men ikke før vi har vært borte og kikket på Russland. Ha en vidunderlig søndag!
God morgon frå Sunnfjord. Eldstemann kom inn på rommet og ropte «Pappa du må våkne» klokka 7, so då er det berre å komme i gang med dagens kaffiinntak. God tur @ccurrahee. Fly pent
God morgen fra Sølvbyen. Det er merkelig hvor tidlig barnebarn har lyst til å stå opp. Men det kommer jo andre tider, så det er nok best å bare nyte det. En kaffetår, og litt padtime så er vi i gang! Ha en fin dag, i heimen, i luften, eller hvor du nå måtte befinne deg.
God morgen fra Lillestrøm. Her ble det fattet store beslutninger i går. Jeg skal prøve meg på Finnair kampanjen og jeg skal prøve en blanding av Iberia/BA (som er årsaken til at jeg prøver meg på Finnair kampanjen) blir morsomt med en sveip innom Oneworld igjen Ha en fin dag for booking alle sammen.
God søndag fra Gardermoen. TK til Istanbul, videre til Cancun. 10 timer connection i IST, så god tid til både stopover hotell og lounge.
Min på 4 vekket meg kl 06.42 og sa at nå er det morgen morfar, «Det er jo mørt ute» sa jeg, men det er jo vinter sa barnet! Nå er det Lego og småbiler …og innevær
God ettermiddag fra Larvik! Veldig lite som skjer rent flymessig om dagen. Neste booking er 10/12 TRF-BGO for å besøke min gamle mormor. Deretter HKG i januar. Hvis det lar seg gjennomføre. Dagen idag har vært av den begivenhetsløse typen. Begge gutta har vært med venner og kona er på skole så da må far klare seg selv. Ble en lang tur ute i «skogen» og så litt avslapping innendørs. Sitter bare å venter på at ManU-Pool skal starte om en halv time. Måtte det beste bortelaget vinne Også er det seff F1 i kveld fra Austin. Ser ut som en by som fortjener et besøk! Ha en flott resten av søndagen, alle sammen
God ettermiddag! Da ble sete-reservasjonene til kommende juletur endelig i boks. Dette må jo sies å være selve indrefileten i business for Swiss A343 og SAS A359 - minicabin begge veier Vanskelig å få til stort bedre for 4stk på award billett. Fruen har riktig nok ikke helt den samme forståelse og er fortsatt negativ for Florida utflukten
God tidligkveld fra BGO. Bollebua fortsatt stengt, men i dag var det i det minste lys i lokalet. Kanskje de har tenkt lenge nok, og vurderer å åpne snart? Har ankommet i god tid, og fant et tv, bare for å oppleve at ManU ydmykes på det grusomste. 2.omgang blir en øvelse i forsakelse. T-0 til BGO-OSL-KRS, T-4 til KRS-OSL-BGO, T--7 til BGO-OSL-KRS Ha en fortreffelig søndags kveld!
God søndag kveld fra Andorra. B&B La Lluna anbefales umiddelbart. Vi skal sjekke den lokale puben og ellers sove tidlig i praksis….
God kveld. En fin start på søndagen, men ettermiddagen har ikke levert så da er det greit å kunne se frem mot morgendagen. I morgen er en ny dag og da skal det flys så her skal det pakkes litt nå. Selv om det kun er 1 dag på tur, så må man jo i disse tider alltid ha med litt ekstra papirer så best å legge koronapasset klart i sekken før det blir tidlig i seng, må være på OSL klokken altfor tidlig (05-tiden) jaja får bare glede seg en flytur så går det nok Nyt kvelden folkens
God kveld fra Oslo. Bestilte nettopp en tur til Berlin i november. Det blir første flytur på 21 måneder, men sikrer også gullet for nok en periode