Jeg har gitt Avis en pause. Hadde leier med kampanjer i mai som egentlig skulle gitt 40' EBP. Har fått 27'. Som respons på henvendelser har jeg fått "bekreftelsesnummer" og så skjer det ingenting. Skal gjøre et siste forsøk til uken.
Eg har hatt to leiger med Avis i år. Begge leverte poeng som dei skulle. Seinast i natt fekk eg bonus for ein bil eg leverte laurdag førre veke.
Gullstua på OSL er ikke akkurat favorittstedet å tilbringe en søndagskveld . Nå er i tillegg flyet til CPH en halvtime forsinket og med en opprinnelig connection på 50 min så bør det ikke bli voldsomt mye mere forsinket før det er like greit å returnere hjem i stedet... Verst av alt er at jeg kjenner at jeg nesten håper på mer forsinkelse også. Vært deilig med en 10 minutters biltur hjem i stedet for fly til CPH, stresse for å rekke flyet til AAR og så 90 minutters biltur når jeg lander der. Edit: Er ikke rart at regjeringen vil skattlegge dette. Det å være jobberisende er jo helt fantastisk
God søndag kveld fra Cincinnati - lang dag med ferge 06:20 og fremme her 21:15. Det positive er jeg nådde Gull Status hos Alaska ved ankommst Chicago, og setekomforten hos AS er bra , god benplass (2 knytt never) selv bakover i en 737-900ER. United Express videre var hyggelig, siden de ikke hadde første valget mitt av Mikro Brygg Øl - fikk jeg andre valget gratis....