Riktig god søndag fra Cape Reigna, NZ. Vi har beveget hos helt nord på North Island, til Bay of Islands, og idag spanderte vi på oss en tur helt til toppen. Herlig å fly i 3-400 m høyde, ca 1 t hver vei. Anbefaler en tur opp hit for dere som tar Gullruten til AKL, og har tid til overs. Siden det er søndag har dere sikkert tid og lyst til å se et par bilder, så værsågod. Ha en dag med vyer, alle! Edit: Her er nettet så tregt at bildene må vente. Sorry. Edit 2:Bilder på plass. Vi fløy med SALT Air fra Bay of Islands airport til en lite grassflekk noen km fra Cape't.
Det var ingen andre som har søndag i dag? God søndag fra meg ihvertfall, hvor jeg sitter på Flesland og bruker Bergen-versjonen av Bollestuen for første gang. Jeg vet at rundt en tredjedel av postene mine i det siste har omhandlet te, men jeg føler det er verdt å nevne at denne bollestuen faktisk (i likhet med den nye innenlandsloungen) også har te i løsvekt heller enn det Lipton-skvipet loungene vanligvis har. Riktig nok bare én type (Earl Grey), men det passer jo meg veldig bra. Varmtvannet fra automaten smaker også mye mindre vondt enn vannet som vanligvis kommer fra disse automatene. Om de bare kunne fått inn noen kopper som ikke er i papp ville jo BGO-bollestua vært i verdensklasse. Tommel opp fra meg på Café Lounge ved BGO, altså. God resten av helgen!
Bollebuen på BGO må jo være verdens beste! Det blåser sånn her i Bergen at dagen har godt med til å være inne og kose seg med reiserapporter, flytyper og hoteller og restauranter. I øyeblikket er det fokus på Andalucía hvor roadtrippen går i uke 45 og Cancún litt ut i februar ... Litt grei søndag i så måte ... kommende fly er SAS (Cityjet) CRJ 900, B 737-600, B737-800, B 737-800, B 737-700, B 737-600, CRJ 900, AC A 330-300, B 767-300, B 767-300, B787-8, SAS CRJ 900 ... Der er da ikke helt flytørke ... (det blir nok noen flygninger imellom også)
God kveld fra bollebua Flesland. Forsinkelser meldt av SAS.. Bare så synd jeg allerede satt på bybanen da meldingen kom! Blir vel noen ekstra kanelboller da..
God kveld fra Manchester! Har drukket afternoon tea på Hilton, fin utsikt i 23. etasje. Selvfølgelig med champagne til. Nå skal vi straks ut og prøve litt BBQ. Heldigvis litt helg i morgen også!