God morgen fra ca 30000 ft, nærmere bestemt ombord på SK 803. Ingen bilder, dere har sett alt før . Ha en fin søndag, uansett din høyde over havet!
God tur og fly pent ... Her på Solkysten har vår herre fyllt brønnen et par ganger i natt ... og det fortsetter. Ha en flott dag
God morgen fra Riga. Frokost, og ser at været ikke her helt topp i dag. Men vær er ingen hindring. Fremdeles fornøyd etter en strålende middag på Restaurant Vincents i går. Legg også til at de har den 3. beste sommerlieren 2019 world wide! Kan ikke klage Ha en fin dag.
God morgen fra SK4607 hvor ferden går mot seriestart for det engelske fotball-laget med en nordmann i sjefsstolen. En sen frokost venter før man finner veien til puben. Ha en fin hviledag!
Det är tur du i alla fall har en hobby (IF och bonusflygningar) som kommer ge dig glädje under 19/20 God morgon fra galgeberg !
Restaurant Vincent er i seg selv verd en tur til Riga, strålende service og god mat Tigerstaden er i dag litt overskyet og det ser derfor ut til å bli en fin dag for å finne kreative reiser ut i den store verden. Merkelig sykdom dette at etter en lengre reise i Asia er det første en har lyst til når en kommer hjem og bestille ny tur. Ser Qatar har business til Thailand til ca 15k i julen som må sies å være en svært god pris. Nyt søndagen hvor dere måtte være.
God morgen fra hovedstaden! Ligger i sengen og ser at regnet kommer sakte men sikkert min vei. Skal snart ut med hunden, så det er nå en avveining mellom å ligge lenger i sengen og ikke å bli våt. Blir nok det første alternativet. I dag er siste dag i ferien også, det er jo litt kjedelig. Men jeg må nok komme meg på jobb igjen, så jeg kan få litt lønn igjen..
God morgon frå eit Sunnfjord som tek den vekentlige dusjen i (heile?) dag. Då er det kjekt å sitje inne og jobbe med konsulentoppdrag. Kviledagen vert ikkje halden heilag her nei. Berre ein god månad att til neste flytur.
Det er fordi du virkelig skal kjenne straffen for valget du tok, om charter..... God søndag til alle og enhver
God morgen fra Stord. Regn regn og atter regn. Ikke klar for å dra hjem i dag så jeg booket en natt til. Bare ligge her og se på Netflix.
God søndag fra hovedstaden. Etter en kattevåt lørdag frister det lite med en tur ut igjen i dag! Men men, det er jo alltids alt fra sengetøy til klær som trengs en vask så da har man jo litt å pusle med uansett. @Brembo, det ville vært som å fly med DY som EBG @holmen, du får trøste deg med at været uansett tilsier at man like så godt kan være på jobb. Også må man jo tross alt spare til neste ferie/reise. Ha en fin søndag!
God søndag fra Nordens Paris hvor det er overskyet og 18°. Idag blir det å slappe helt av og ta ting som det kommer. Imorgen blir det å planlegge praksissemesteret mitt med der jeg skal jobbe de neste 12 ukene. Så enn så lenge får folk ha en God søndag
God søndag fra Ullensaker. Fruen ville vi skulle male barnerom i dag, jeg ville ikke..... så da ble det maling av barnerom. Hvem der bare sat i 10 km høyde med et glass sjampis. Livet virker så mye enklere i høyden God dag til dere alle
God kveld fra Alicante. Melia var OK å ga oss hjørnesuite men det ble utsikt mot marina fremfor strand. Lurer på om en skulle kjøpt seg båt; Søtsaker bringes til rommet daglig, sjefen mener det ikke er snilt gjort mot bikiniformen;
Jaja en vinst är väl en vinst... ser ut som att de goda tiderna med svaga domarinsatser är på väg tillbaka till old trafford /: