Det er grått i dag også, men nå skal jeg rydde etter meg og hente mor som er på jentetur på Inderøya og så skal vi kjøre på ukjente veier på Helgeland .., @Kristian får meg til å tenke at Helgeland er for kort denne gangen ..men med vår fart så er det mer enn tre kaffekok før vi er i Varanger ...
God morgen fra Viken. Har akkurat avsluttet en lang søndagsfrokost. Nå skal det ordnes og fikses litt i gamlehuset, så alt er klart for overtagelse i morgen. Skal bli deilig å være ferdig med denne prosessen. I morgen kommer flyttebilen til det nye huset, så da blir det kaos der. Men det er litt morsommere å flytte inn enn ut.. God søndag!
God ettermiddag fra hovedstaden. Etter å ha startet ferien med middag med en gjeng kollegaer i går, så vendes nesen mot hytta i dag. Blir ikke så mye farting denne ferien, men noen dager i fred og ro på hytta er ikke feil når det er meldt allright vær Nyt søndagen folkens
God søndag fra Øst-Finnmark! Her har man akkurat kommet seg inn i dollargliset i det himmelens sluser åpner seg. Ei lita matauk stod på programmet i dag, men nå er jeg redd at fryseren kommer til å bule farlig mye...: Forresten, har jeg bodd for lenge i Øst-Finnmark da jeg i dag, etter flere dagers vindstille vær ble glad og lett til sinns over å se Varangerfjorden med hvite bølgetopper og kjenne vinden ruske i håret? Det er forresten mulig at jeg vet svaret på det spørsmålet... Ha en fin dag hvorenn du måtte være!
God aften fra byen med filmfolk visstnok tilstede. Kortreiste helger er ok, ihvertfall når været er fint, har vært en tur til Rosendal og omliggende steder fredag og lørdag og det bragte gamle minner opp igjen. I dag morges var det tåke her, den forsvant og kom igjen, og forsvant igjen og nå er det 22C, blikkstille, og noen som minner om en Indian Summer: Nå, MUFC V Sevilla og den viktigste kampen så lang i sesongen, ofret en Bowmore Mariner for anledningen. Holder meg vanligvis langt borte fra alkohol på søndager men er nervøs før kampen som starter om 6 minutter: Ha en fin kveld.