God morgen En flott søndagsmorgen på strilelandet, 8 grader ute og lett fuktig. Det ble ikke som forventet for TIX i Rotterdam, men nå ser vi fremover og sender noe skrevet av Arne Bendiksen og Egil Mohn Iversen til Italia neste år ..
God morgen fra Østfold! Solen skinner ikke, akkurat, men det regner heller ikke. Har fått kaffe. I går var det hyggelig kveld med hjemmelaget Gyoza hos @runese . Nærmeste vi kommer Japan på en stund.. Veldig godt! Nyt søndagen!
God første pinsedag frå Aust-Finnmark! Bonus- og reisefeberen er til å ta og føle på, men det blir nok lite av det. Kan hende skal eg slå meg laus med ein episode eller to av Radioteaterets satiriske kriminalhøyrespel om 'Chicagos farlegaste mann', Dickie Dick Dickens. Elles har vêret denne veka vore vekslande: Pinseaftan ved Varangerfjorden 18. mai ved Varangerfjorden Ha ei fin pinsehelg, gode medforumistar!
God formiddag fra Grenland. Grått og vått, alt nedstengt til 3 juni. Sitter og fikler på sas. no. Får stadig crash og bad gateway 502?? Fikk sms fra turkish og sas i går. Var heldigvis en ubetydelig change of flight schedule, og ikke no kansellering av våre flighter. Blir biffaften med rødvin i kveld
God formiddag fra Vestre Viken. I serien "Sen Vår" kan vi berolige alle med at det er fortsatt muligheter for flere episoder. Men vi vil heller skru tiden tre år og to dager tilbake, da det var godt med litt avkjøling. Ha en frisk og håpefull dag.
God morgen fra Oslo, bacon i panna og kaffe i kanna! Vurderer om været er stabilt nok til en tur i marka med husets firbente, det er uansett maks range på en dag som dette
God formiddag fra Stugudal, Trøndelag. Hytteturen tok en brå vending i går da det kom melding fra skolen til ene datteren om bekreftet smitte på trinnet. Da ingen var kjørbar når meldingen kom 21.00 måtte vi utsette hjæmreisen til idag. Da er det bare å starte planleggingen av hjemmeskole og -barnehage neste uke. som den snille læreren jeg er har jeg lovet 50% av timene skal være gym testing bestilt både tirsdag (første ledige) og torsdag (dag 7)
Artig når beste fremføring og sang faktisk vinner MGP. Jeg har funnet meg et band til jeg vil se live. Søndag og 1. pinsedag har bydd på gleden over å få et kombiskap. Og sorgen over å oppdage at det er 1/2cm høyere en døra til heisen. i kveld skal jeg kjenne på gleden over å ha trent skuldrene for første gang på alt for lenge, etter 7 etasjer med løfting over brysthøyde.
Goood morgen. Dagen startet med et sjokk da poden satte noe i halsen til frokost. Må si gutta i gul bil imponerte.. det tok 3 minutter fra vi ringte 113 til de sto i stuen vår. Det er de ekte hverdagsheltene.. Heldigvis gikk alt ok og matbiten var oppe rett før ambulansen dukket opp. Nå går veien videre mot ombooking av Tokyo tur..Frykter turen i November vil ryke Håper alle har en god tryg pinse!
God ettermiddag fra hytta Husleia Rolig dag idag....det ble nok igår Nå er det hjemmelaget pizza og brus. Ha en strålende søndag
God kveld fra Hell International. Her har helg nr 2 med steinplukking fra den nye plenen på hytta kommet til ende. Nu er det rødnese hjem for en velfortjent stout fra Løkka Brygghus.
Godt å høre at firmabilene var like raske som de pleier. Det er heldigvis mange med samme opplevelse når det gjelder barn. Små trange halser er skumle. Men det er ikke noe uvanlig hendelse med litt som setter seg fast før det løsner igjen.
uff nei, vi har hatt endel opplevelser med ting som setter seg litt fast, men heldigvis aldri like mye som dette... Første og siste gang på en stund han får spise eple.
God kveld frå Clarion Ernst i Kristiansand. I dag har vi vore og bada i Aquarama og vasa i kvadraturen. Kjekt å få bada seg litt når ein er på tur. I morgon er det heim, koronateste seg og komme seg i sving med gjeremåla. Jammen kjekt å få reist på Eurobonuspoeng. Det trur eg eg må gjere igjen.