God morgen fra Aena VIP Lounge på BIO! En sparsommelig Lounge , men vi finner både mat og drikke. Livet er lett! Godt at det er helg
Morn fra godstolen. Kaffe i koppen, snart på vei i kroppen. Arvingen kommer innom senere i dag og han skal videre til Hell International (ble det riktig nå?) for å fly hjem til Bodø. Han fortalte meg i går om en hel rekke prøver han hadde fått, og får resultater som 4, 5 og ‘80%’. Utrolig godt å se a gutten blomstrer faglig, for karakterer i denne enden av skalaen begynte han først å få mange av etter at han startet på flymek. Det var også artig å se bilder av bremsesystemet til en F-16 demontert. Hver gang han viser ting fra utdanningen lurer jeg på om jeg selv har valgt feil yrke i sin tid… (selv om jeg liker det jeg driver med). Ha en flott søndag!
Nok en dag med påfylling av kontraster; Ingen flytur planlagt før tirsdag, da er det direkte med SAS for messe på onsdag.
God søndag fra Oslo. Fylte leiligheten så godt vi kunne med familie og venner i går for å begynne å tømme restlageret med øl fra sommerens bryllup, men tross god innsats gikk det ikke allverdens. Får vel arrangere flere ganger for å kunne få bedre plass i boden. Flasker kastet, leilighet ryddet, 2-timers tur langs Akerselva er gjennomført, og nå er jeg nydusjet på sofaen mens robotstøvsugeren gjør seg fortjent til lønna. Ha en solid en!
God søndag fra Bergen! Bunnskrapt EB konto etter å ha bestilt flybilletter til neste sommerferie for familien. Kan ikke huske å ha sett kontoen så skrapt før Her må det spises frukt og grønt og månedshandle på trippel Trumf
Solen skinner selv om det er ettermiddag. Undertegnede har ikke tenkt til å gjøre noe fornuftig, kanskje. vi får se.... @Henrik Aena Vip lounge er full av ingerniøraktige mennesker som sikkert han hjelpe med restlageret. Til BIO folket. God tur hjem Gårsdagen brakte endel flasker Riesling til kjelleren. De skal få ligge og fylle opp bodplass. Og bringe glede i årene som kommer. Godt det finnes andre gleder en fly nå som fremtiden er uviss. God søndag!
Sola skin, men likavel er det såpass kaldt at bilane har fått vintersko. Så får ein ute og løpe ein tur og samle litt km i dag også, treninga må jo fortsette er jo litt håp om nytt besøk til Nepal til våren. Må få skrivd ferdig reisebrev au, men vart rett på jobb etter ferie og veldig travelt. Kvardagen følast brutal innimellom.