God formiddag fra hytten. Solen skinner, og det er blitt 7 grader ute. Har allerede kjørt en runde med gressklipperen, mens vi venter på at rundstykkene varmes i ovnen. Roboten hadde satt seg fast, for uviss tid siden. Så gresset var stedvis 30-40 cm. Må derfor hjelpe til litt med den "manuelle" klipperen for at Skilpadden ikke skal slite seg helt ut. I ettermiddag er det bursdagsfeiring for nevøen som blir 8. Stas! Ha en fin en!
God morgon frå austlege delar av hovudstaden! Det er regn og haustleg ute, men inne er det varmt og IFs mange reisebrev er underhaldningsfølge denne morgonkvisten Ha ein knallfin dag, gode medformumistar!
God dag! Vært oppe siden 06 På vei til Harstad. Fordelen med å endre flyvning i appen er bra den, men når du ikke vet om du får senere flight mellom TRD-OSL hvis du endrer OSL-EVE er risikosport Plutselig ender man opp med veldig lang layover Så ble ikke å endre på flyvningene idag selv om jeg skulle likt å ha tatt ettermiddags flyet opp til Harstad… Vurderer å slenge meg på eurobonus millionær opplegget til sas og Er lov å være litt gal??
Står i Roma og alle togene til flyplassen står pga streik. Boarding starter om 50 minutter. Det er taxikø og internett sier kjøreturen tar minimum 40 minutter. Dette blir spennende!
God ettermiddag fra hovedstaden. Brukt altfor mye av dagen til hagearbeid, og altfor lite for å planlegge millionløpet vi håper å få gjennomført. Nå skal vi snart feire bursdag (ikke min) og så må vi litt senere se på hvor mange asiatiske middager vi klarer å få gjennomført neste uke. Det er lettere å få gjennomført millionløpet dersom vi har litt flere bonuspoeng på kontoen. God søndag alle!
God kveld fra Wien. Etter en flott langhelg her pakker man baggen igjen, i morgen formiddag settes kursen hjemover igjen. Flott helg her nede med nydelig vær både fredag og lørdag, og helt ok i dag så kan ikke klage når man hører rykter om regn, snø og høst hjemme! Nyt kvelden folkens