God morgen fra hovedstaden, aka solbyen. Følger meg som en snarlig pensjonist som våkner så tidlig, men fuglene har full konsert hver morgen. Synd de ikke kan programmeres til litt senere i helgene Ha en fin søndag alle bonusnisser
Fint på solkysten i dag, og i indre strok. Det vert nok nokre timar med hagearbeid før det vert grillmat seinare i dag. I kveld er det berre to veker att til vi set kursen for BGO og sommarferie i Asia
God morgen fra Håstølen ! Kaffien er på plass, arvingene er oppstanden og pollensesongen har tydeligvis begynt for min del Legg ellers merke til «leke» kredittkortet i bakgrunnen, en skal tidlig krøkes for å hjelpe til med å oppnå CT
God morgen fra Kristiansand! I går skjedde det absolutt ingenting. Deilig! Idag blir det straks en hotellfrokost før turen går hjem igjen Ha en flott søndag, med planer eller ei! T-19 Tokyo
God morgen fra No1 lounge på Gatwick. Etter å ha svidd av ganske mye på to billetter til Wembley i går og to dager med ikke-ubetydelige regninger på michelinrestauranter blir det billigste reisevei hjem i dag. SAS skulle ha 4000 kroner fra Heathrow, mens Norwegian kostet knappe 900 kroner fra Gatwick. Gatwick er ganske kaos, enkelt og greit. Seks pund kostet det for reservasjon til loungen for loungekey. Et eldre ektepar foran meg i køen med loungekey ble avvist uten reservasjon, så de seks pundene viste seg å være gull verdt, særlig når det i tillegg inkluderte tilgang til fast track. God søndag!
God morgen fra Oljehovedstaden. Akkurat oppsummert utfallet av å sende fruen på heisatur med jobben med både Amex og Mc P. 60k på Amex, og 18k på Mc P. Fikk da sikret årets første CT med god margin Happy sunday.
God formiddag fra hovedstaden. Solen skinner, og her er det lat morgen. Kaffe og IF på sengen, mens vi ser på turistene som er ute og rusler mot operaen. De er ikke helt enige om hvor varm/kaldt det er her, for noen går i shorts og tskjorte, mens andre har boblejakke og lue. Flott bursdagsfeiring i går, og litt sliten i dag. Ønsker alle en finfin søndag!
God formiddag fra Grenland. Leieboere holder på å vaske og flytte ut, visning for potensielle nye i morra. Greit å bo sentralt og i nærheten av USN. Ha en nyvasket dag
God ettermiddag frå 1A på LH499. Her er vi ikkje komt lenger enn at oss 4 i fronten her så vidt er begynt å vakne etter reisa over frå Mexico, så snart klart for frukost. Turen går vidare frå Frankfurt via Oslo til Bergen med hhv Lufthansa og Sas før det blir 3 timar i bilen. Godt ein har sove som ein stein over Atlanteren
God formiddag fra terrassen, stirrer på skjermen og skogen, vekselvis. De nye hagemøblene er deilige, og ekstra deilig fordi de ga doble poeng Ha en avslappende søndag!
God kveld frå OSL, dagen starta med løpetur på stiane heime. Så bilen til OSL, flyet til FRA er forsinka. 50min på FRA no, det er knapt når ein skal ut av Schengen…. No seier EF MCT = .45min men las ikkje heile greia, men trur ikkje SA var på 1t lista. OSL-FRA-CPT-WVB
Kom med flyet du ventar på til OSL og delar av grunnen til at flyet ditt er forsinka var eit barn i verste trassalder bestemte seg for å gå amok rett før dørene skulle lukkast. Forøvrig gjorde eg motsatt øvelse tidlegare i dag. Brukte 25 min frå Z52 - A01 via både passkontroll og sikkerhetskontroll. Hjalp dog på at eg var først av flyet og hadde ein smule tempo pga 50 min connection.
Sjå her, kjedeleg grunn til forsinkelse Makan altså. Jaja, me får sjå kor det går. Men har foreløpig trua om me kjem oss avgårde 19:10, men då må folk få rævva gi gir med boardinga.
God kveld fra vest. Uplanlagt er best (uplanlagt rim der altså) Etter litt planløs roting i hagen, havnet jeg over hos naboen i godt drøs. Mimosa ble laget. Sol kom frem. Øl ble drukket. Champagne funnet frem. Grillen fyrt opp, og en «restebuffet» mettet halve nabolaget. Nå nyter vi siste rest av sol, før jeg må pleie solbrent panne og viker!