Alt for tidlig søndag morgen fra AGP. Uber i Malaga er fine greier. Skoda Superb og dresskledde sjåfører. Snart går turen hjem til Danmark med SK6202. God søndag!
Alt for tidlig søndag morgen i heimen. Uvant lyd av regn. Fersk kaffe, god musikk, dagens avis på brettet. Fem uker til neste flytur. Er ikke så ille å våkne tidlig, likevel! Ha en fin dag, uansett tidspunkt, alle!
God morgen ....litt småregn... trenger kanskje det også? Gressklipperen har stått mye stille i år. Fikk en grei oppgave av datter og svigersønn i går: Finner du en bonus F-tur med CT til oss påsken 2019? Ca. 10.04 - 20.04.2019 Reisemål Tokyo! Sitter da her, nytrukket kaffe, NRK på radio med Expertflyer på en skjerm og @Are sine instruksjoner på en annen .... Er det så at SQ F ikke kommer på Expertflyer, men bare i Tallinn?
Morgenen tilbringes på BKK. Er på en runde for å sjekke ut Silverkris loungen og Eva air loungen. Om noen timer venter first class massasje før jeg setter snuten mot HND. Håper alle får en fin søndag!
God morgen fra hovedstaden! Her bøtter det ned for øyeblikket. Sikkert ikke så dumt for gressplenen. Har store problemer med å ikke avbestille en EB bonustur til HKG og booke den i LX F i stedet... Dilemmas! I kveld går turen til FBU for å se Queen i Telenor Arena. God søndag, folkens!
God morgen fra Hovedstaden. Straks settes kursen mot OSL for en liten svipptur til GDN via CPH og tilbake.
Hilser fra ZRH, lett forbannet over sveitsisk bakstreverskhet. Her gikk man tidlig fra flyplasshotellet, for å ta frokosten i Senator-loungen. Så viser det seg at til og med bag drop først åpner 2 timer før avgang (dvs en knapp time å vente på utsiden.) Ingen selvbetjening der i gården, nei. Vel vel, da må bare planlagt konsum i loungen konsentreres på kortere tid, da... Overlever vel det også.
Hvem skal du fly med fra ZRH? LX/LH/OS har check-in åpent hele dagen, og kvelden før. https://www.zurich-airport.com/passengers-and-visitors/arrivals-and-departures/check-in-by-airline
Jeg har en LX-booking, men flighten er operert av SK (vet ikke om det forpurrer forsøk på checkin hos LX.). Skal definitivt forsøke rådet ditt hvis jeg kommer i samme situasjon en annen gang, å tilbringe over en time uten loungetilgang er jo umenneskelig!
Check-in for codeshare flights with SWISS: The check-in times for codeshare flights are set by the operating airlines. Be sure to note the check-in time for your flight well in advance. (note the magic words for smooth sailing: Carry-on only)
«God» ettermiddag fra Tromsø..... Venter på SK tilbake til Trøndelag......måtte bare dagen bli bedre. Det blir tidlig i seng idag Ha en bra dag
Flott tur i påska! Me reiser dit litt seinare i påska og kjem heimatt den 23. SQ-F kjem ikkje på expertflyer, og alt av billetter både i SQ C og F var skrapa i følge Tallinn. Men me har booka OZ-F ned og TG-F heimatt, og satser på LH-F ned, HDN-ICN eller via PEK. Skal også ringe inn neste veke, då tilslutninga til FRA vart i Eco med LH. Elles er der ryddedag i kjelleren, og eg måtte kjøre igang espressomaskina, då frøkna skulle ha Cappuccino. God syndag
Hold dere fast. Det er observert kjøp av taxfreevarer med eurobonuspoeng på vei hjem fra Paris i dag.
Det var ikke noe problem i det hele tatt. Ut av flyet, inn en dør, opp en trapp, 40 meter til venstre og så venstre igjen så er du ved gate. Tok vel 20 min fra jeg forlot 2C til jeg satt på 1D.