Da har unge lovende kommet seg gjennom en litt forvirrende spasergang i HKG. Jeg trodde jeg måtte gjennom immigration og så sjekke inn igjen men de hyggelige damene som styrer køen før immigration tittet på boardingkortet og forklarte at det trengte jeg overhode ikke. Så da vet man det til neste gang. Plus var helt ok hit, men siden det plutselig var et par ledige plasser i Biz valgte jeg å oppgradere for 35k poeng. Litt luksus må man jo unne seg. Dagens andre frokost inntas nå i United Club, vurderer å ta en kjapp tur innom Thai for en tredje men det er bare 35 min til flyet går. Hmmm... God søndag alle sammen.
God morgen. Nå venter jeg på flybussen på Tøyen, skal en uke på charter. Morgenfly er ikke akkurat min favoritt, men får fly A330 til gjengjeld. Gatene i byen er alt annet enn tomme, folk er fortsatt på vei hjem fra byen. Ha en flott uke alle sammen, det skal i alle fall jeg!
Her holdes hvildagen hellig, og etter suite2suite runde i sandkassa, er turen kommet for noen leiligheter med Etihad first hjemover i dag. Men først dagens første franske frokost på Sofitel. God hviledag!
God søndag fra hovedstaden! Solen skinner, og det synes godt at vinduene burde vært vasket. I fjor. Bra det snart er høst og mørkt, så man ikke ser hvor skitne de er. Øl-festival gjør at alt går litt sakte i dag, men formen er bedre enn ventet! Nyt søndagen, folkens! (Det er ikke lenge til mandag igjen..)
God morgen fra Next Generation Lounge på Gardermoen. Første flytur på et par måneder og den går i 3F fra A2. Må jo bare bli bra. Flyet til New York på tirsdag er overbooket, så det blir spennende å se hvor man havner..
God formiddag fra Sk4086. Inntatt en letter brunsj i loungen, 37.000 fot nå og strålende sol. Flyr side om side med WF til svolvær, men ser marsjfarten gjør at vi glir greit i fra. Fri midtsete og 90 % belegg i GO. 8 rader pluss med 7 reisende. Ingen nytt WIFI på LN-RRK, men gammelt fungerer til dette bruket
God ettermiddag fra OSL loungen. Her er jeg klar for siste utreise i sommerferien 2018. Turen går først til Helsinki med Finnair før BA skal frakte meg fra Helsinki til London. Ettersom dette gir 3 ganger så mye tier points som en direkterute så kan man ikke klage I morgen går turen videre fra London til turens reisemål i Skottland med tog så der blir det lite bonuspoeng, men turen skal være flott Nyt søndagen folkens
No idea. Akkurat fått spylt kidden i dusjen foran i 2 etg på 380n til EY på vei hjem. Venter på kaviar. Fortalt ham at det er som i barnehgen aka Mills.
God ettermiddag fra bollestua på BGO. Har god tid til en ettertrykkelig unposh tur med WF til KRS. Men et leg og noen skarve poeng blir det jo av det også. Var i 60 års lag i går, med rikelig tilgang på drikke, så det blir garantert ingen matbilder i dag. Men jeg hadde i det minste vett igjen til å slå på bremsene før det hadde endt med katastrofe. Det virker som jeg hare flere med meg når jeg ønsker «fly forsiktig!»
Men i barnehagen serveres det med grovbrød og ikke vodka og løk vil jeg tro.. Egg får du muligens begge steder