God søndag fra Savoy bar i Tallinn. Merker at prisnivået er noe høyere enn det var for en del år siden når du beveger deg i de turistifiserte delene av byen. Byen har virkelige mange fine barer og er herlig å bevege seg i utenom så alt for mange turister nå i november. Nyt søndagen
God ettermiddag fra det kalde nord. Minus 22 utenfor døra, et sted jeg så langt som mulig unngår i lengre perioder med slike temperaturer. Fikk heldigvis i meg litt varme når det ble 3-1 på Old Trafford tidligere i dag. Om seks dager er det snart klart for boarding på SK965 til HKG, og om syv dager ligger jeg på stranda på Phu Qouc i Vietnam. Det varmer også litt. Det er aldri feil med ferie, særlig når det involverer (på 14 dager) 14 flyvninger, 6 selskaper, en haug med flytyper og over 30 timer i SK/SQ biz. Det eneste som gjenstår nå er å få byttet SIN-HKG fra SQ C til SQ F i løpet av den kommende uka, så er alt i boks. Ha en fin søndag!
God kveld fra Trondheim. Tidligere fly hjem fra Oslo også...de er greie sånn SAS Røyk på ei helflaske hvitvin på Sumo igår, samt endel øl på Per på hjørnet så formen i morres var så som så.... Heldigvis bacon på hotellfrokosten så dagen ble redda Ha en nydelig søndag
God kveld frå Sunnfjord. To tøffe neter ligg bak meg då arvingen er dårlig. I dag har eg sogar blitt kasta opp på av avkommet, men kva gjer vel det når ein har fått trumf? Då vert det heimedag i morgon. Får berre håpe han søv godt nokre timar no. God kveld til alle.