Jeg og guttungen er på en snarvisitt til Brussel. En av hans ønsker for turen var et besøk til Atomium. Når jeg skal sjekke litt priser og åpningstider 2 dager før avreise, finner jeg ut at Sabena har en utstilling der frem til september/oktober. Så det var jo midt i blinken for hans interesse for fly Så i den anledning tok jeg litt bilder av utstillingen, som viser litt av hvordan flyvninger har foregått tidligere. Sikkert noen her inne på forumet som har opplevd disse tidsepokene? Så her er litt bilder fra utstillingen ( første gang jeg legger ut en haug med bilder, så håper det blir riktig)
Herlige bilder Heldig var den som levde på denne tiden og hadde penger til å oppleve glansdagene innenfor luftfarten. Mye har skjedd siden den gang, både positivt og negativt. Hilsen en som knapt nok er tørr bak ørene.
Sier fortsatt Sabena når jeg skal fly med de,det blir færre og færre som forstår. Selv i BRU begynner det å bli ett ukjent begrep desverre
Takk for flotte bilder. Utrolig flott å se litt av flyhistorien. Jaggu var det klasse på serveringen.