Nå har icelandair tilbud i sin business class (saga class) fra oslo/bergen fram til 11. Mars. Følg denne linken: http://www.icelandair.no/flash-sale..._medium=email&utm_campaign=saga-class-feb2018
Jeg hadde booket Economy for noen år tilbake og fikk oppgradert til Saga Class for 1500,- på veien hjem. Så vil mene at 6000 er ganske stivt! Hadde faktisk hele kabinen for oss selv så crew var mildt sagt i slaget!
Mange Klarte ikke å dy meg. Beklager så mye.. Sånn rent komfortmessig er det ikke mye forskjell sammenlignet med Sas Plus eller World Traveler Plus fra BA, i mine øyne iallfall. Plus og WTP ligger ofte så langt ned som 5500,- til JFK/EWR for eksempel, så da hadde jeg spart de pengene og heller booket SAS Plus eller BA WTP fremfor Saga Class.
Første post Pleier å få med meg videoene til Dantorp Aviation på Youtube. Han fløy med Icelandair business for ikke så lenge siden. Virker ikke som jeg kan poste lenker enda men prøver med noe slik www.youtube.com/watch?v=WK5QePG5Zcs
Synes ikke det er så veldig bra egentlig for et produkt som er nærmere Premium Economy. Spesielt med status på sas eller ba er jo premium nesten like bra etter min mening er der ligger prisene rundt 5500-6000. Business på BA har vært nede i 13k. Jeg skal ut å reise i mars på ruten OSL-HEL-LHR-JFK-LAX-LAS på business og første klasse og betaler 16k og det er et bedre tilbud synes nå jeg.
Jeg la inn et bud på 750 kr. for oppgradering til Economy Comfort, som for anledningen er lagt til de to bakerste radene med Saga-seter. Nekter å tro at forskjellene i servering er verdt ytterligere 750 kr. opp til 1500,-, som er minstebud for Saga. Men fremdeles vesentlig billigere enn å kjøpe for 6000,-.
Maten var ikke noe veldig å rope hurra for men har helt klart spist dårligere. Er det fri børst i Comfort da? For jeg kan garantere at jeg hvert fall drakk for over 750 Loungen på KEF var også fin og mener å huske at Comfort også får tilgang til den...