Salg av Hilton Points

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av BendikHa, 10. mars 2016.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Hei,

    Jeg har 21K Hilton Points som utløper den 9. April, da jeg ikke har noen reiseplaner innen den tid ønsker jeg å selge poengene til noen som kan få mer bruk for dem enn meg. Pr. dags dato ville det kostet $200 å skulle kjøpe 20K poeng.

    Jeg ønsker å selge poengene poengene for 1 000 KR. Pris kan diskuteres på melding. Kjøper er også nødt til å dekke omkostningene på $50 som påløper ved overføring av poeng. Ved interesse ta kontakt på melding.
     
  2. alexanderln

    alexanderln Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    hva med bare at købe 1k pts på hjemmesiden, så udløber dine point ikke?
    Og 1000 kr + 50 $ lyder ret voldsomt..
     
    aryx and kosvines like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes også det var ganske kostbart ja. Men viss du ikke får solgt de til den prisen du vil ha så kan du jo gå for løsningen som @alexander nevner. Jeg har gjort det flere ganger for å unngå at HH-poengene går ut på dato.
     
  4. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er det lov å selge HH-poeng?
     
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    #LOL
    20K hhonors poeng er ikke verdt 1000kr

    Et tips til deg hvis du vil forlenge poengene dine. Bestill en award natt for poengene og så avbestilleter du, da vil du få et nytt år før poengene løper ut.

    Hvis du skulle klare å slege de, så vil jeg komme i kontakt med kjøperen, har over 400K hhonors poeng og jeg selger de med glede for den prisen
     
  6. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Kan du ikke konvertere dem til EB poeng?
     
  7. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Kan man det? Det hadde vært kult!
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror dessverre ikke SAS EB er ett av programmene man kan overføre/veksle til. Jeg sjekket det selv for ikke lenge siden og igjen i dag og de står i alle fall ikke på listen over partnerprogrammer man kan overføre/veksle til. Men listen over partnere er lang så viss du er medlem av andre programmer så kan det jo være en god løsning.

    Screen Shot 2016-03-11 at 17.54.18.png
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som vet om det lønner seg å velge avios(BA) kontra det å få HH points. Vil anta at det er HH poeng som er tingen.
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, jeg vet ikke svaret på ditt konkrete spørsmål, men hadde det vært mulig å kreditere Hilton opphold til SAS EB så hadde jeg valgt det i stedet for HH poeng. Dette gjelder forresten de fleste av hotellprogrammene jeg er medlem av. Det blir for mange små kontoer og skulle jeg ha begynt på nytt så ville jeg nok ha valgt meg ut ett eller mest sannsynlig to hotellprogram som jeg krediterte hotellpoeng til og resten hadde jeg kreditert til SAS EB eller ett sekundært flyprogram.
     
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Et typisk opphold på hilton kan gi alt fra 1-5 hh points, man får vel knapt 500 eb poeng fra hotellene(småtteri). Men jeg ser helt klart poenget ditt. Har Eurobonus og Executive Club medlemskap hos BA. Har samlet litt HH poeng, men kunne like så godt tatt det ut i avios hos BA, men tror verdien vannes ut betydelig om man gjør det.
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, det har du nok helt rett i. Men i alle fall for min del så blir det litt for få poeng hos litt for mange og altfor ofte ender det med at poengene går ut på dato. Heldigvis skjer ikke dette like ofte lengre etter at jeg tok i bruk AwardWallet, men det er likevel irriterende å ha x antall kontoer med poeng som man sjelden eller aldri får brukt til noe. Men det er selvfølgelig like mye min egen feil, siden jeg allerede fra starten av skulle ha fokusert på noen få utvalgte hotellkjeder.
     
  13. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg valgte å veksle inn poengene til Britsh Airways AVIOS. Verdien for 20K poeng var ikke mer enn 2K AVIOS, men ettersom jeg ikke bruker Hilton Honor er det greit uansett.
     
    Fredrik81 and Travellingalf like this.

Del denne siden