Samle legs med Widerøe

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Mysterio, 02. juli 2019.

  1. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    er ny på forumet her så bear with me om jeg har litt innkjøringsproblemer.

    Saken er at jeg denne og neste uken har det litt roligere på jobb og er dermed lysten på å samle de 9 siste legs frem til jeg når Gullkort for neste periode. Min kvalik-periode er 01.08-31.07, men har som skrevet kun mulighet til å ta disse flyturene frem til og med neste søndag. Jeg er også student, men over 26 slik at Youth Fares hos SAS utgår, men studenttilbudene til Widerøe fortsatt er gjeldende. Det er stort sett disse som hjalp meg over gullkneika sist, bortsett fra SAS-billettene jobben betalte.

    Så spørsmålet mitt er: er det noen som har gode idéer til hvordan jeg lettest/billigst kan skaffe meg flest mulig legs? Har sett på denne (www wideroe no/flybilletter/eurobonus/wideroe-ruter [hvordan lager man link med tekst her inne forresten?]), samt denne (www wideroe no/student/), men synes brukervennligheten hos Widerøe er dårlig. Heller ikke priskalenderen fungerer tilstrekkelig på studentprisene.

    Har til nå sett på ulike BGO-SVG/TRF-TRF/SVG-BGO-flights, samt BGO-KRS-SVG-BGO, men er evig takknemlig om noen av dere har tips til hvordan jeg skal få rasket med meg de siste legsene jeg mangler for å spise kirsebær med de store også neste periode. Denne Eurobonus-dilla kan umulig være sunn forresten. :)
     
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    1. Du lager link med tekst ved å skrive:
    Code:
    [URL=www.wideroe.no]Widerøe sine sider[/url]