Samle legs med Widerøe

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Mysterio, 02. juli 2019.

  1. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    er ny på forumet her så bear with me om jeg har litt innkjøringsproblemer.

    Saken er at jeg denne og neste uken har det litt roligere på jobb og er dermed lysten på å samle de 9 siste legs frem til jeg når Gullkort for neste periode. Min kvalik-periode er 01.08-31.07, men har som skrevet kun mulighet til å ta disse flyturene frem til og med neste søndag. Jeg er også student, men over 26 slik at Youth Fares hos SAS utgår, men studenttilbudene til Widerøe fortsatt er gjeldende. Det er stort sett disse som hjalp meg over gullkneika sist, bortsett fra SAS-billettene jobben betalte.

    Så spørsmålet mitt er: er det noen som har gode idéer til hvordan jeg lettest/billigst kan skaffe meg flest mulig legs? Har sett på denne (www wideroe no/flybilletter/eurobonus/wideroe-ruter [hvordan lager man link med tekst her inne forresten?]), samt denne (www wideroe no/student/), men synes brukervennligheten hos Widerøe er dårlig. Heller ikke priskalenderen fungerer tilstrekkelig på studentprisene.

    Har til nå sett på ulike BGO-SVG/TRF-TRF/SVG-BGO-flights, samt BGO-KRS-SVG-BGO, men er evig takknemlig om noen av dere har tips til hvordan jeg skal få rasket med meg de siste legsene jeg mangler for å spise kirsebær med de store også neste periode. Denne Eurobonus-dilla kan umulig være sunn forresten. :)
     
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    1. Du lager link med tekst ved å skrive:
    Code:
    [URL=www.wideroe.no]Widerøe sine sider[/url]
    2. Er ikke kjent med studentbilletter, men om det er likt ungdomsbilletter er det av og til litt å spare på å ha det som en tur/retur i stedet for flere reiser. Om du vil ha mest mulig legs på en tur/retur, så er det nok nordover du må rette nesa. En t/r TRF og TRF-BGO-TOS/BOO-SKN/EVE/ALF/HFT/VDS/KKN kan jo være et alternativ? Vær obs på anbudsruter. De flyplassene jeg skrev som destinasjon har ruter som både er og som ikke er anbudsruter.
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,754
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Man må vel ha minst 10 innlegg for å kunne legge inn en link.
     
    AB69 liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og velkomen til forumet! Vi har alle vore nye, men gamle kyr har lett for å gløyme at vi har vore kalvar – innimellom.
    Kortversjonen: Å fly mest mogleg med flest mogleg flybyte ;)

    Sagt på eit anna og kanskje meir konstruktivt vis – og eg ber om orsaking dersom eg her slår inn opne dører: Mellomlandingar utan flybyte gir altså ikkje meir enn éi kvalifiserande strekning. Ta til dømes SAS-rutene mellom TRD og TOS som (nesten) alltid mellomlandar på BOO. Du får sjå tre flyplassar, men diverre berre éi kvalifiserande strekning i vegen til gullkortet.

    Éi av det kortaste poenggivande strekningane som Widerøe flyg sjølv er TOS–HFT, TOS–ALF er eit anna alternativ. Elles har du nemnd fleire ruter sjølv og basert på det du nemner, reknar eg med at BGO er heimeflyplassen for deg? Då er kanskje rutene nordpå litt langt unna...

    Diverre er eg òg ukjent med WF sine studentprisar.

    Forumet har ein eigen lege, så du er i trygge hender :)

    Ikkje så mykje hjelp i dette, kanskje. Lykke til!
     
    Storbaba and Mysterio like this.
  6. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar, folkens! Blir en rundtur i det ganske land til helgen pluss en kjapp t/r BGO-CPH neste uke, så kjenner eimen av et nytt gullkort.

    Vilt at jeg ikke fant ut av dette forumet før et par uker tilbake. Vanvittig mye bra lesestoff, samt tips og triks her.

    EDIT: Endret "for" til "før".
     
    Last edited: 04. juli 2019
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,539
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har alle lært mye her inne! Og alle er ganske så hyggelige og greie i tillegg, det er en fin bonus! (pun intended..)
     
    Qee and Kristian like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom du lagar eit lite reisebrev, så blir vi takksame! Du kan kalle reisebrevet 'Gull(inn)spurten', til dømes :) Ingen tvang, altså, men alltid artig å sjå kva for tankar folk gjer seg når dei er på reise, spesielt på eit så nobelt tokt som du skal ut på no :)
     
    Avixlo, Mysterio and holmen like this.
  9. Janego

    Janego Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Sjekka priser på reise til f.eks Aberdeen?
     
  10. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips. Det løste seg etter hvert dette her. :)
     

Del denne siden