Jeg overvåker en business-rute fra FRA til OSL med LH. Denne har følgende status for bookingklassene på Business: J9 C9 D7 Z3 P0. Ifølge United er det ingen ledige seter på Business Saver Award. Kan jeg ut fra dette se noe om hvorvidt det skal mye til for at det åpner seg to seter? Er det f.eks. slik at Business Saver Award == P-klasse, og at jeg dermed er avhengig av at det avbookes to bonusbilletter fra noen andre, eller er det muligheter for at det frigjøres flere seter i en av de andre kategoriene?
Min erfaring på alle FFP er at når Saver availability er borte, kommer den ikke tilbake. (Mulig jeg har dårlig peiling and/or ikke har sjekket opp mot avgang).
Jeg får bare beholde alerten min og se hva som skjer. Ikke enorm krise om vi må ta FRA-CPH-OSL som vi har nå, men hadde vært digg om den hadde gått inn. Er uansett interessant å forstå hva som ligger bak at en billett er tilgjengelig som award-billett. For F har jeg litt bedre forståelse av hvordan det fungerer for LH, SQ med flere, men på Biz klarer jeg ikke helt å forstå hva jeg skal se etter for å skjønne om det kan åpne seg et par seter.