Har bare kjøpt en billett med denne kampanjen og det holder tror jeg. SVG-CPH-BOSTON-CPH-SVG. Bare en helgetur på slutten av mars til Kr.2877,- Topp det! Blir en liten deja vu følelse siden det er gamle Stavanger-Houston flyet.
Det er det, men jeg gidder ikke å oppgradere. Turen over dammen er så rask allikevel at jeg klarer meg helt fint i cattle class.
Den ble vel offisielt lansert onsdag om jeg ikke tar mye feil. Det var også den dagen jeg fikk e-post fra hyggelige Line i SAS med innloggingsdetaljene.
Jeg har heller ikke fått noe line og er EBG, men vi er vel alle venner her inne så da skal det vel gå greit.
Line var vertinnen vår når vi var på tur til Zürich med SAS tidligere i år for å se på fly. Vet ikke om det har noen sammenheng, men det er i alle fall hun som har sendt meg e-post om F&F de to-tre siste gangen. Men antar at hun har ett spesielt ansvar for EBD, muligens da spesielt de som har vært med på diverse arrangement?
Men igjen så forstår jeg ikke hvorfor noen ganger kjører SAS kampanjer til EBD eller EBG og noen ganger er det ingen mail som går ut. Meget uryddig. Jeg har et par venner som er EBP og de har heller ikke mottatt noe.
Dette er en kampanje for "friends and family", og sendes - som det nevnes her - ikke ut til noen EB-medlemmer. Det er et salg som deles i sosiale medier av ansatte i SAS
Jepp, det stemmer vel bra det. Jeg la også merke til at det står: This invitation is strictly personal, but you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy. Tidligere har det vel ikke vært ett "krav" at ikke andre enn mottaker kan kjøpe billetter? Altså at man kunne dele link og passord med venner og familie slik at de kunne bestille selv? Mulig jeg husker feil altså.
Det må da være vanskelig å sjekke hvem som har booket opp mot de "autoriserte" i dette tilfellet. Er det i praksis noen som har fått problem med dette ?
Var visstnok en person på Kjevik som ble nektet boarding og måtte kjøpe ny billett. Enden på visen vet jeg ikke, men du kan lese om det her.