SAS 70 years - Friends & family - VIP fares in SAS GO & SAS PLUS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RVC, 26. sept 2016.

  1. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Tja...kan vel høres ut som en mulig vandrehistorie. Er det noen som faktisk har opplevd det (og ikke bare "hørt om noen")
     
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    At tidligere red. her på forumet forteller en hendelse er ikke en vandrehistorie. Enkelte ansatte på KRS-stasjonen gjør mye rart i negativ forstand. Er mer der det ligger. Fryktelig eksempel på dårlig kundeservice.
     
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det er absolutt synlig i SAS' systemer at det er snakk om Friends & Family-billetter, så jeg tror absolutt at et eller annet vrangt menneske på KRS kan ha funnet på å nekte noen boarding. Jeg skulle imidlertid likt å vite hva Flyklagenemnda hadde hatt å si om saken,
     
    KennethE and Insomnia4u like this.
  4. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Nå synes jeg det har fremkommet mye rart om bakkerpersonell på KRS i en rekke kanaler, både her og i andre liknende fora. Har WGH et kulturproblem på KRS, eller er det en enkeltperson som støtt og stadig "holder helvete" med folk, som vi sier på god nordnorsk?
     
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Vel, han refererer en kollega om en leser den posten som er lenket til. Jeg har ingen grunn til å tro at han snakker usant. Har du?
     
  6. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Og jeg responderte på at det ikke var vandrehistorie, som er definert som ikke-sporbar. I dette tilfellet har vi en kilde. Jeg mener det er forskjell på en forumbruker som har over 3000 poster, og en som har få når det gjelder troverdighet. At du velger å referere ditt bondevett som kilde for det motsatte får stå for din regning.
     
    geddi liker dette
  7. seppma

    seppma Reiseglad

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Travellingalf liker dette
  8. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Siste dag med denne i dag. Så jeg tenkte jeg skulle booke opp et par MR i VIP Plus. Ønsker å booke i Europa, slik at de kan avbestilles dersom det ikke er behov. Kan være borte 1-2 netter (fredag-søndag). Har utreise Oslo, men ser etter fly via Stockholm/København for å maksimere poeng

    Etter å ha sett litt på priser, virker det som om det er stabil pris på ca. 2.200 t/r, uavhengig av reisemål på disse turene. Er det noen som har funnet byer i Europa som ligger under dette i pris?
     

Del denne siden