Har du noen anelse om hvilken destinasjon som evt. er neste på listen? Har en flyvning til HND i slutten av mars. Burde jo passe fint med nytt fly til ny rute
Hun var aktiv her nå IF startet opp for noen år tilbake. Men har ikke sett noe fra henne på noen år. Er nok mer interessert i å fly en å surfe på IF
Fikk CU fra plus til bizz i natt. Skal ikke klage, men tanken min var å sjekke ut bizz til Chicago og plus tilbake igjen. First World Problems. billettene var points+cash, så jeg trodde ikke de gav CU på disse. Men da vet jeg det.
Kanskje jeg rett og slett må ta meg en ekstra feriedag etter påske for å ta A350 hjem fra ORD istedenfor A330 hjem fra EWR
Neste jobbtur har jeg med vilje booket meg på OSL-CPH-ORD-SFO isteden for OSL-CPH-SFO... Reisebyrået skjønte ikke helt hvorfor...
Jeg hadde gleden av å reise med SE-RSA i sete 10H (minikabinen) på onsdag. Utrolig bra. Det eneste jeg har å utsette på det er at cabin crew fortsatt ikke er vandt med maskinen og er utrolig trege. Vi var vel nesten en og en halv time inn i flygningen før varme nøtter og drikke ble servert i en halvfull C-kabin. Det så også ut til at galley var full av rosa postit-lapper.
Det blir neste morgen, og med American, ikke United... Varmer opp med en god runde i Flagship Lounge!
Enda bedre er at det er på en SAS-billett... En vakker open-jaw med stopover.... Longhaul med SAS, to domestic segmenter med AA ett med UA! Men nå blir det veldig off-topic!
Da har vi fått svaret... Fra 7. mars settes den andre Airbus A350-maskinen (SE-RSB) inn på København - Washington DC (SK925/SK926). Maskin tre skal på København - Newark