Søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. juni 2026 kl 08:36.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,676
    Likes mottatt:
    888,043
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen ..
    Livet er lett, ble vekket av hunden som skulle tisse .. livet som hund må være enkelt. image.jpg
     
    geddi, obay and Liza like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,676
    Likes mottatt:
    888,043
    Bonuspoeng:
    293
    Kontroll av kålplantene ..
    IMG_1287.jpeg
     
    Berlioz and geddi like this.
  3. geddi

    geddi Veteran

    Innlegg:
    1,518
    Likes mottatt:
    4,620
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Gwacheon National Science Museum, rett sør for mer kjente Gangnam, Seoul. Guttungen spiller sjakkturnering idag, fint navn på turneringen Anyang Presidentcup - Sjakkolympiade.

    Med rivende jetlag, kun 2 timer søvn pluss 40 min på subway på vei til turnering, så vant han 4 partier og tapte 1. Endte på 4 plass med samme poengsum som andre plassen. Det må jo være bra når øyelokkene er tunge som bly.

    Ellers blir det middag etterpå med en tidligere Koreansk kollega og familien.

    Screenshot_20260628_155552_Chrome.jpg 20260628_131915.jpg
     
    Eddie47 and Travellingalf like this.

Del denne siden