God dag fra Gwacheon National Science Museum, rett sør for mer kjente Gangnam, Seoul. Guttungen spiller sjakkturnering idag, fint navn på turneringen Anyang Presidentcup - Sjakkolympiade. Med rivende jetlag, kun 2 timer søvn pluss 40 min på subway på vei til turnering, så vant han 4 partier og tapte 1. Endte på 4 plass med samme poengsum som andre plassen. Det må jo være bra når øyelokkene er tunge som bly. Ellers blir det middag etterpå med en tidligere Koreansk kollega og familien.