Lørdag etter et tap

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 27. juni 2026 kl 04:25.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,912
    Likes mottatt:
    29,500
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, Norges B-lag hadde ikke mye å stille opp med i dag, men det viktigste ligger fortsatt foran oss. Hva gjør man etter et slikt tap i French Quarter i Charleston? Jo, man trøstespiser. Og for å si det sånn, nederlaget ble glemt ganske raskt. Dette må være noe av det beste jeg har spist i hele mitt liv. All hail BBQ-kongen:p
    Lewis BBQ,Charleston.
    IMG_9557.jpeg
    IMG_9554.jpeg
    IMG_9553.jpeg

    Ha en strålende lørdag alle bonusnisser:)
     
    FlyTax and milehigh like this.

Del denne siden