Ok, Norges B-lag hadde ikke mye å stille opp med i dag, men det viktigste ligger fortsatt foran oss. Hva gjør man etter et slikt tap i French Quarter i Charleston? Jo, man trøstespiser. Og for å si det sånn, nederlaget ble glemt ganske raskt. Dette må være noe av det beste jeg har spist i hele mitt liv. All hail BBQ-kongen Lewis BBQ,Charleston. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser