Jeg ser fordelen med å ligge bedre på natten, men er ikke ekstra catering/service mere verdt det på dagen?
Dessverre har jeg plus i nattid og business på dagtid Hvertfall, jeg får testet begge produkter. Spent å se om 8 sover på samme rad i plus Jeg snakker om CPH-HND-CPH, Japan har ca 25 smittede per 100´000 i 14 dager, de er under tredje bølge nå.
Personlig pleier jeg å sove bedre i Plus enn Biz hos SAS, men kan jo hende at det har forandret seg i den mannsalderen det er siden jeg har vært ute å flydd..
Sånn er det å reise SAS A350 i coronatiden og alene Businessklasse .... https://liveandletsfly.com/sas-a350-900-business-class-review/
Neste A350 til SAS begynner å bli klar til levering om ikke alt for lenge. Maskinen hadde første flyvning for en uke siden. Registreringsnummer blir: SE-RSE, maskinen skal hete Ingeborg Viking. SAS skal etter oppdatert plan få levert 2 stk. A350 i 2021 og de siste to som fremdeles er i bestilling blir levert i 2022. https://www.flickr.com/photos/aircrafts/50946300868/
Husker jeg skulle teste SAS A350 i mars i fjor. Det var stas.. I mellomtiden har jeg kansellert 4 turer med SAS A350. Nå er neste mulighet i høstferien. Kanskje.
Jeg har en flygning fra ARN-ORD i september og hadde et håp om at det skulle bli en A350 .... men neida det står A330 ... Går med et lite håp om at det står en A350 ved gate på Arlanda .. Kanskje det er mest usikkert om at turen blir gjennomført
Tenker at hvis du i oktober står ved gate og er klar for boarding til ORD så er det ett fett om det er en a330 eller a350
Jeg tenker at et poeng er å få lov til å reise til junaiten, så jeg starter der. Og så får vi ta flytyper etter det igjen.