Ja, det er vel til og med kliss likt. Inkl sete-typen og avstanden. Har bare sett ombord, ikke flydd, A350 i annet enn biz og eco - men er rimelig sikker på at jeg leste hos SAS selv at config er helt lik som A330 i alle klasser. Med forskjell bare på selve maskinens lengde og hvor mange rader de fikk plass til. Det stemte hvertfall ved sammenligning biz mot biz, vet jeg av egen erfaring. Seat guru og lignende har mer detaljer
Ja, setene er vel samme produsent og linje men med noe oppgradering på liggekomfort bord og skjerm, i biz i alle falle.
Selv klarte jeg ikke å merke noen som helst forandring mellom de 2 biz'ene på A350 og A330. Men hard-produktet er jo bra, så det går helt greit. Det er den utrolig simple cateringen jeg sliter mest med - når man først flyr biz.
Har forsøkt å få kundeservice til å legge til bassinet på vår tur til LAX med A350, men de påstår at det kun er mulig med bassinet i GO. Det stemmer vel ikke? Noen som har hatt bassinet på A350?
På setekartet er det markert med bassinet på første rad i minikabinen? Har ikke sjekket, så noe mer vet jeg dessverre ikke.
Ja, det var det jeg også har sett, så jeg har plassert oss der, men hun på chatten mente det ikke var bassinet i C. Det høres jo merkelig ut, så tviler i grunn på at det stemmer...
Prøv igjen, tipper du får et annet svar om du snakker med noen andre. Er det noen som har bilder fra minikabinen på A350 hos SAS? Kan jo gi svar.
Det holder vel å ha valgt setet? Så vidt jeg har forstått er kurven alltid ombord, og med spedbarnsbillett blir du neppe flyttet bort om andre skulle sende inn et ønske.
Verdt å nevne at den er veldig liten, så litt avhengig av hvor gammel og stor babyen er så er ikke sikkert den passer.
1H har hvertfall bassinetfester på A330 Biz. Dette har ikke A350. Så er som nevnt da i så fall i minikabin om de har.
Skal prøve å huske å ta en tur innom minikabinen på vei hjem på mandag, da skal jeg etter planen fly 350.
Ser ut til å være feste til babykurv på både 9A og 9H: https://scandinaviantraveler.com/en/aviation/explore-sass-new-cabin-using-google-street-view
Ja, det var det jeg trodde, og det er jo merket av slik på setekartet til SAS. Da gjenstår det bare å se om jeg får forhåndsbestilt kurven, eller om jeg må spørre ved innsjekk/ombordstigning.