Er det noe nytt i amenity kitet eller har det bare endret farge? Er denne fargen bare på A350? Flydde sist i Oktober og da var det de "vanlige" sorte
Det er litt tilfeldig hvilken farge du får... Mener det veksler mellom svart, turkis og den beige som er avbildet.
«Flyet har ikke hatt langt mindre problemer med både motorer og fly enn Boeing og Rolls-Royce har hatt med Dreamlinerflyene» sakset fra NRK sin reportasje som det er linket til over. Hvis noen lurte på om flyet har motorer som fungere......
De byttet stoff som gikk fra glattere til mere ru og satte på en designermavnelapp for 1-2 år siden. Før det var det meg bekjent sort Sas med lær detalje som gjaldt. Fik mitt første beige på vei ut til Lima nå forleden.
Det NRK ville si var at A350 kommer med RR Trent XWB, og den motoren er ikke i "direkte familie" med Trent 1000-motoren på Dreamliner som RR og Boeing har masse problemer med.
Da er jeg tilbake etter å ha tatt en titt på A350 i dag. Javisst, det er fint, og bagasjehyllene har bedre plass slik at man kan ha en trillekoffert på "høykant". De utvider/lanserer mer self service for plus og biz, men lover at det ikke betyr mindre service (for nå?). Ekstra sete i bredden på go og plus. Hva vil det gjøre med trengsel, service og dokø? Og det siste, som var en skikkelig nedtur for meg, de viderefører ikke romslig biz-toalett som jeg kjenner fra A330. Neida, her så det ut til å være standard sild i hermetikk uten vindu. (Gjenstår å faktisk sitte ned og prøve toalettet for å vurdere størrelsen, men nedturen fra A330 er der uansett) Cocktails på flaske kan jo være interessant, men når jeg tenker på bacardi ferdigmojito sammenlignet med ekte mojito er jeg litt skeptisk. Ellers ble vi tilbudt sjokoladebolle og frosh
Ja, og kaffemenyen utvides i den forstand at du nå skal kunne gå bak til gally å hente deg en presskanne med kaffe!
Veldig happy med selfservice kjøleskap. Da slipper man å bli flau når man plinger for påfyll med champis etter 7. glasset #henteselv
På bildet ser det ut som en mer moderne utgave av espressomaskinen til Airbus. Presskanne i tillegg er jo supert. Kaffe sammen med kjøleskap ser jeg på som en som en skikkelig oppgradering. La oss håpe at de ferdigblandet drinkene ikke smaker essens. Men faktisk tilfører noe nytt på drikkefrontdmFor til sammen med godt øl ombord gjør det SAS det veldig mye bedre der en hos mange andre firma.
Det kjøleskapet så derimot veldig lite ut.. en flaske musserende, en flaske hvit, 2 ølbokser og 2 brusbokser?
De ferdigblanda skrøyt hun fælt av. De var laget for å nytes 10.000 meter over bakken og smaken var tilpasset det. Så de var ikke å få på bakken