Reisebrev / innspills-tråd? Vi får se hvor den bærer!
Skulle egentlig reise med en kompis, men han måtte trekke seg. Reiser derfor alene i morgen til Las Vegas for sky-konferanse, med litt utvidelse for å ha tid til å oppleve Las Vegas når man først har tatt turen. Kanskje forumet kan holde meg litt med selskap hvis jeg blir ensom <3
Tur 8.4:
OSL - CPH (SAS Plus)
CPH - LAX (SAS Business)
LAX - LAS (Delta First?)
3 dager med konferanse
2 dager med helg og ferie
Retur 14.4:
LAS - LAX (Delta Eco)
LAX - CPH (SAS Plus, med bud til Biz)
CPH - OSL (SAS Plus)
Bestilte billettene før konferansedatoen var annonsert og fikk de til en veldig god pris (15k T/R) . Sinnsykt flaks med julekalenderen som kom senere og sørger for dobling av poengene. En del nye "firsts" som jeg gleder meg til på denne turen:
- Blir SAS Diamant for første gang når jeg lander i LAX på utreisen
- Første gang i SAS Business (begynte som poeng-nerd i august 2023, flydd Biz/First med ET, UA, LX, TK). Blir gøy å prøve de som har delt ut alle EB-poengene som har muliggjort turene.
- Første gang på USA´s vestside i voksen alder
- Første reise alene

(flydd alene flere ganger selvfølgelig, men alltid møtt noen i andre enden)
- Muligens første gang i SAS Plus intercont (avhengig av bud)
- SAS Gold lounge CPH
Tar veldig gjerne i mot tips til turen! Begynner pakkingen i kveld. Antar det blir fulle dager med konferanse, men til helgen må jeg få opplevd Las Vegas

Har lyst til å gamble litt Blackjack og Poker for gøy - uten å måtte tømme kontoen hehe. Er Formel 1 fan, så tenker jeg må få meg en tur opp i ett av hotellene som gir utsikt over det som blir banen der til høsten.
Tror det blir Amex lounge i Las Vegas, og Air France/Delta SkyClub på LAX, om ingen har bedre forslag. Blir en liten ekstra bursdagsfeiring med champagne og crepes som jeg elsker hos AF (31 år i dag)

Vis alt...