Har nå: OSL-CPH-PEK SAS C hjemreise SIN-FRA. SQ F Vurderer å bytte til: OSL-DOH-PEK QR C (1 leg Q suite) Hjem: HKG-DOH-OSL QR C (1 leg Q suite) (Har flydd SAS C, QR C, SQ F tidligere..) Hva hadde dere valgt? alf
Kommer litt an på kost. Alle produktene er svært bra, så for meg ville det handlet mest om connections og kostnad av dette. Ser ut som du unngår å bli i Frankfurt med Qatar, men kanskje du har lyst på et ekstra stopp der? Er dette poengreise eller betalt? I så fall er det jo viktig hvor mye status poeng man får. Ellers liker jeg Singapore som by bedre enn Hong kong, om det har noe å si.
Glemte å nevne men det eneste som spiller noe rolle her for min del, er service på bakken og ombord. Enig, Singapore er en mye mye bedre by alff
Service ombord er vilkårlig, her kan du få alt eller ingenting. Jeg har selv ikke flydd QR, men de later til å være gode på bakken og i luften slik jeg har forstått det. SQ og SK syns jeg har veldig god service hvor jeg enten føler meg hjemme (SK) eller blir dandert og oppvartet (SQ). Hadde latt flytider avgjøre denne her, eventuelt lysten til å prøve noe nytt.