Hadde et spørsmål jeg tenkte det var greit å ta i chat, og det popper opp at jeg er nr 38 i kø. Jaja, ikke så farlig, den står nå i et vindu på jobb-PCen. ..men plassen min i kø går aldri nedover. Den bare står der helt til.. ..plutselig er det min tur! Tok ikke tiden nøyaktig men det var vel rundt 20-30 minutter tenker jeg. ..og ingen mulighet til å skrive noe mens man venter, så da kan man jo heller ikke forlate PCen uten frykt for å bli kastet ut av chatten på grunn av inaktivitet (som skjedde første gang jeg testet chatten og gikk til lunsj.. )
Du finner nok mye trøst i Knut Morten Johanssens medfølende ord om hjemmesiden (sakset fra Aftenposten): – I den grad våre kunder i denne innledningsfasen har opplevd at noe av funksjonaliteten på hjemmesidene ikke har vært tilfredsstillende og like bra som tidligere, så beklager vi dette.
Hadde akkurat samme problemet for et par dager siden .ventet nesten 1 time før ylva kommer på og spør hva hun kan hjelpe med .begynte og skrive problemet mitt så sier ylva takk for seg pga ingen aktivitet hehe tok vel ca 1 minutt fra hun sa hei og til hun logget seg ut .....
Jeg føler det ikke er endring i "ubrukeligheten" til chaten før og etter ny nettside, har ikke vært i henhold så lenge jeg kan huske..