SAS concierge-service

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lundt, 26. april 2018.

  1. lundt

    lundt Medlem

    Innlegg:
    112
    Likes mottatt:
    108
    Bonuspoeng:
    43
    Har noen her brukt SAS sin concierge-service for å skaffe billetter til Champions League som de reklamerer for på siden sin? I såfall pris? Vurderer å bruke min goodie på denne gaven.. men har hørt så mye negativt rundt denne tjenesten.
     
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,312
    Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183
    Mitt begrensede inntrykk av den er ganske positivt. Har hatt to kontrete henvendelser dit, angående restauranter i utlandet. Det fikset de uten problemer i motsetning til DNB sin tjeneste for AmEx.
     
    Shyneno and RoadKing like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo starte her:

    https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-concierge-erfaringer.8832/
     
  4. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis du får billetter til CL finalen kan du gjerne si ifra! Jeg leter som en gal etter billetter som er billigere enn en t/r i C
     
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,312
    Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183
  6. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    927
    Likes mottatt:
    2,076
    Bonuspoeng:
    93
    En T/R til Kiev i C eller til AKL? :)
     
  7. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Blir nok Kiev på meg :p Må bare få tak i kampbilletter. Sammenlignet med C til AKL ja!
     
  8. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Står litt her og der på forumet om Consiergen Quintessentially Lifestyle, men ingen egen tråd. Adm. må bare flytte denne om det faktisk finnes, eller om den høres hjemme et annet sted.

    Før vår Australiatur i år tenkte jeg at det kunne være greit med litt hjelp av og til med restaurantbokinger etc.

    Jeg har nå forsøkt tjenesten og er MILDT sagt overrasket over hvor elendig den er.

    Sendte epost mandag denne uken om de kunne hjelpe med en booking på nyttårsaften. Fikk straks svar at de se skulle ta kontakt med dem som jobbet her nede i Australia og at det ville ta en til to dager, noe jeg i utgangspunktet synes er treigt. Det er mulig jeg har for høye forventninger altså.
    Så får jeg epost i går om at vedkommende ikke har hørt noe og at hun håper hun har fått svar når hun er tilbake på kontoret på fredag. WHAT!?? Er dette en vits eller må jeg roe meg ned og bare ta meg av dette selv (men da trenger jeg jo ikke denne tjenesten)? o_O
     
  9. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Har lest sporadiske erfaringer fra andre i diamant-tråden, og de er sammenfallende med dine.

    Amex har også en concierge-service og mye det samme. Min far hadde ok erfaring med Amex i CPH, da alle hoteller var fulle og de ordnet hotellrom. Angivelig betaler de hotell for å holde av rom. Restaurant-bestillinger/konsertbilletter er de svake på.

    Det kan virke som om disse "generelle" concierge-servicene er "blast from the past" før internett-tiden. Ser man på utviklingen er det mange frittstående agenter som har spesifikke områder de er eksperter på og personlige kontakter inn mot hotell og restauranter. Sistnevnte er avgjørende. Amex og andre kan umulig klare å konkurrere mot dette.

    En god concierge på et femstjernes hotell i byen dere skal bo i bør kunne fremskaffe hva som helst på kort tid. Som f.eks da jeg bodde på Park Hyatt Shanghai. Fikset billetter til meg og barna til forestillinger osv samme dag. Eller på Park Hyatt Tokyo, hvor de fant den beste butikken for second hand Louis Vutton-vesker til min datter.

    Det å kalle en tjeneste concierge betyr ikke noe som helst. Det er resultatene som teller.
     
    Sonictravel liker dette
  10. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, dette var bare tåpelig! Har ikke satt meg skikkelig inn i Quintessentially Lifestyle, men de har nok flere nivåer og det som tilbys oss EBD-nisser gjennom goodie bagen er lavt..

    Skal benytte meg av ditt tips om å høre med hotellet så får vi se hva de får til:)
     
    Last edited: 19. des 2018

Del denne siden