Ny SAS drøm sendt ut. Er EBD, men sendes sikkert til EBG etc også. FLIGHT: Depart 21 September, return 23 September ACCOMMODATIONS: Individual arrangements PRICE: Includes VIP day at Louis Vuitton, transportation to/from venues and airfare. 19 000 NOK + 60 000 points or 15 500 NOK + 110 000 Points Hi XXXX, We'd like to invite you to join us for a memorable one-day event at Louis Vuitton's private Family Home, Museum & Workshop in Asnières-sur-Seine, a magical place that continues to express the soul of the Vuitton's family, on the 22 September 2017. The Asnières Family Home & Workshop are the historic heart of Louis Vuitton, cradle of craftsmanship and source of inspiration, created by Louis Vuitton himself in 1859. As our special guest, you'll get to visit the collection and workshop that still produces the brand's most exclusive made-to-order items. You'll also enjoy an exclusive moment at the Louis Vuitton Apartment in Montaigne Store, which is by invitation only. We hope you'll join us! WE ARE TRAVELERS SAS Dreams
Føler ikke at jeg er i målgruppen. Men fint med tilbud om sånne turer som man kanskje ikke hadde hatt mulighet til å ordne selv..
Er nok ikke i målgruppen her. Mitt hyppigst brukte produkt i segmentet som LV representerer, dog i en annen prisklasse, er en patinert grønn Kiwi flerbruks pose.
"Litt"??? Det skal mye til før jeg bruker poengene på dette framfor en tur i F til et eller annet sted jeg ikke trenger å reise til...
Haha, jeg er meldt på! Kanskje de har sett meg i lounge med joggebukse og slitt t-skjorte og blitt flagget.
Hei. Husker du meg? Det vær jeg som kastet saltstenger og våtservietter på det sist uke. (Antar umiddelbart at det ikke finnes 2 stk i verden som går med joggebukse og sandaler i loungen...)
Kona har fått ebg av meg selvsagt:....hun fikk invitasjon, men ikke jeg. Kanskje den har peiling på målgruppen (gubbe, passert 50.....nei.....kvinnelig ebg....ja)
Som jeg påpekte tidligere: De tok feil når de trodde mann pensjonist ++ EBG var innenfor målgruppen. Kan også bekrefte ditto for kvinne pensjonist + EBG. Heldigvis.
Skal være forsiktig med å dømme andre sine interesser, men jeg kan ikke skjønne at NOEN kan være interessert i dette?! Makan til overpriset vas. Tror (håper) målgruppen for dette er uhyre liten.