SAS EBG + mastercard

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av AlexanderEkornes, 14. jan 2022.

  1. AlexanderEkornes

    AlexanderEkornes EBG

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    hei

    jeg har spart eurobonus poeng via DNB sitt MasterCard i ganske mange år nå, men har nylig oppnådd Eurobonus Gold status hos SAS. så jeg lurer bare på om det er noen som tilbyr "en bedre kredittkorttjeneste" enn mitt nåværende MasterCard siden jeg har fått gullkort nå. Finns det noen som samkjører kredittkort med Eurobonus status?
     
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,101
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Litt usikker på hva du spør om, men det finnes mange andre kredittkort som lar deg spare til Eurobonus.
    SAS sine egne Mastercard, 2 typer. Det dyreste gir deg 12.000 statuspoeng som gjør det enklere å beholde EBG. I tillegg en fin tjeneste som lar deg betale samme poengsum for economy, plus eller business. Altså uansett eco, hvis det er ledig.
    American Express tilbyr 3 ulike kort, der de fleste bruker de til å spare opp til en Companion Ticket. Dvs dersom du har brukt kortet for et visst antall kroner, så kan du bestille en bonusbilett i Star Alliance, og få med en medpassasjer gratis. Eller sagt på en annen måte: 50% poengrabatt. Det dyreste kortet gir deg også 20.000 statuspoeng mot EBG
    Alle de nevnte kortene har varierende grad av opptjening av eurobonuspoeng.
    Håper dette ga noen svar
     

Del denne siden