SAS inviterer til en LIVE-event med Ricky-G og Aron Backstöm (head of Eurobonus), med mulighet for å stille spørsmål. Vet ikke hvilke nivåer som er invitert, er selv Diamant. Om noen har noen spørsmål som jeg skal videreformidle så kan jeg få de her, just in case ikke gull og lavere blir invitert. Sikkert mange som har spørsmål som de vil ha svar på
Det er godt dei ikkje tek betalt Påmeldt som diamant her, og det ser ut som eg er i Oslo også denne natta. Får håpe ting er litt lysare då!
Mulig det er "smalt" men det som diskuteres mye her, og på en del FB-sider, er bookingerfaringene med CT etter at Tallin ble "nedlagt", og i særdeleshet utfordringen med å booke leg for leg. Er det med hensikt at SAS gjør det vanskelig å utnytte verdien av CT med *A ettersom vi får tilbakemeldinger om at instruksjonene om å ikke booke leg for leg kommer fra toppen? Et annet spørsmål som vel har stor interesse, om ikke svaret er kommet før 11.3: Når returnerer servering ombord til normalen, og når forventer de åpne øvrige lounger?
Jeg leste litt fort, og trodde det var nå på torsdag. Men det er jo om en måned. Er på meldt i alle fall.
Kommer dere å senke krav til grunnpoeng/kvalifiserende flight for oss som har utløp etter 31. juli? Isåfall: hvor lenge vil det vare? Kan man slippe å betale gebyr for å ta med dyr inne i kabinen som en medlemsfordel? Isåfall: hvilke minimumsnivå har denne fordelen? Kan dere begrunne hvorfor øker dere prisen på bonusreise på *A til en del av Asia og hele Stillehavet, UTEN forvarsel OG begrunnelse for prisøkningen? Kan være urealistiske spm her, men dog. Hilsen sølvgutt
Er det noen mulighet for at dere forlenger gyldigheten av Eurobonus poengene pga. pandemien? Når man knapt har kunnet reise (og sterkt vært frarådet det), burde vel gyldigheten ha vært fryst, slik man har gjort med andre medlemskap.