Skjønner ikke helt hva det har i en tråd om endringer i Eurobonus å gjøre, men siden det nå først er her så kan vi jo ytterligere havarere tråden med urelatert prat:
Jeg lurer på hvor mange dette egentlig påvirker - altså hvor mange bedrifter som kjører lowfare-avtale med DY og hvor mange som flyr med et slikt produkt hver dag. Noen som klarer å se for seg et estimat?
Har merket en betydelig forsämring (svekkelse? så svensk jeg har blitt) av FT på OSL i det siste - klokka 09.30 på en mandag morgen stod jeg 10-15 minutter i kø og ventet. Jeg må faktisk være enig med helgeturekstremisten, FT er snart poengløst og tar til tider lengre tid enn den vanlige sikkerhetskontrollen. Skjønner ikke helt poenget hvis man skal tyte alle inn der - og derfor lurer jeg på om dette tilbudet bare er en PR-jippo fra Norwegian (som jo folk tydelig biter på, slik man ser traveler4fun ovenfor her gjør) - eller om det reellt sett fører til 50-100 stk nye i FT hver dag. Eller fler?
FT på OSL har blitt veldig bra rent servicemessig, de ansatte synes jeg er veldig bra og den separate sko-scannemaskinen er et fint tilskudd - men tidsaspektet er et problem. Innerst inne håper jeg SAS åpner en egen FT på OSL etterhvert, men det er vel en "umulighet" fra OSL's side, siden det kun er plass til pølsesjapper og klesbutikker.
Forøvrig, humre humre : "spiller ingen rolle, det er INKLUDERT UANSETT". Jeg trodde Norwegian var allergisk mot å ha ting inkludert, det er jo i følge dem helt høl i hodet å bli fratatt den valgfriheten....
Vis alt...