SAS Go Light innenriks

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Kristofferwok, 30. juli 2016.

Tags:
  1. Kristofferwok

    Kristofferwok Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei! Er det noen som vet om SAS har planer om å lansere Go Light/Youth Go Light innenriks? Foreløpig er det bare tilgjengelig mellom Skandinavia og Europa. Hadde vært praktisk å slippe å betale for bagasje hvis man (som meg) reiser en del innenfor Norge.
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Håper ikke det, men forundrer meg ikke om det kommer på 6-18 mnd sikt.

    Jeg er forøvrig 99% sikker på at du ikke kommer til å betale mindre fremover. Det blir bare samme pris som i dag bare uten bagasje.
     
    Anton80 liker dette
  3. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Akkurat som pluss saver nå er introdusert i europa. Mindre poeng, mindre fleksibilitet og ikke billigere billetter....
     
  4. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Da var dette en realitet også innenriks. Vet ikke om jeg umiddelbart lovpriser konseptet. Jeg reiser ofte bare med håndbagasje, så hvis prisene holder seg omtrent på dette nivået, så vil det jo være gunstig. Men er redd for at prisene generelt kommer til å stige. Flypassasjeravgiften gjeninnføres jo også nå snart. Kampanjen som lanseres i dag med ekstra lave priser i Norge og Skandinavia er jo også litt sleip der alle de lave prisene er med det nye Go Light-konseptet. Det er ikke sikkert at alle vil registrere det ved første øyekast, så mange vil nok bite på agnet og så måtte betalte i dyre dommer senere for å få med seg et kolli slik de alltid har vært vant med innenriks. Hvorfor ikke gå ut og kommunisere konseptet åpent og ærlig i stedet for å lage et fordekt tilbud?
     

    Attached Files:

    Last edited: 19. okt 2021
  5. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Perfekt for biligere legs under X4 kampanjen for oss som enda ikke har fått diamant status
     
  6. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde bare statuskolli vært mulig på light så hadde jeg likt det, da hadde faktisk fordelen med selv sølvkort vært finfin å ha for mange.
     
    petrate liker dette

Del denne siden