Hvordan i all verden får man tak i noen på sas kundesenter med sas gull sitt «24t service»? Prøvd 21896400 +45 7010 2000 Ingenting fungerer Magnus
Mulig dette er feil tråd, så beklager det. Men jeg fikk gullstatus tidligere idag og prøver nå å kontakte SAS på deres utvidede åpningstider, angående en kansellert flyvning. Men etter jeg har tasta EB nummeret får jeg beskjed at kundesenteret er stengt. Er det ikke lenger utvida åpningstider eller kan det være de har en delay fra jeg oppnår gull til de lar meg få fordelene til gull? Ser forøvrig at gullnummeret er der samme som det vanlige nummeret, stemmer det?
Utvidede åpningstider var visst 07-23 i fjor, mest sannsynlig fortsatt sånn. https://www.insideflyer.no/forums/t...lefon-når-det-haster.15736/page-2#post-401552
Takk for tips, men jeg prøvde første gangene før klokka 23, så ser ikke ut som det er grunnen heller. Eneste jeg kan skjønne er at de ikke anerkjenner meg som gull ennå.
Det er ikke usannsynlig at kobling mellom medlemsnummer og status oppdateres i callcentersoftwaren til SAS en gang i døgnet eller sjeldnere nei
Testet med å ringe inn akkurat nå. Gadd ikke vente til noen faktisk svarte, men ble satt i vanlig kø som Diamant. Så ja er nok mulig at statusen din ikke er registrert enda
Bare for å ha det dokumentert så ser jeg nå at de har skrevet hva som er utvidede åpningstider på kontakt siden sin.
Takk for svara! Jeg får prøve igjen etter midnatt i tilfelle det blir oppdatert da. Hvis ikke får jeg håpe at reisen jeg ønsker å bytte til fortsatt er ledig imorra. Flyvningen min til USA ble kansellert og de flytta meg til dagen etter. Men hvis jeg prøver å endre til en annen reise på den opprinnelige dagen online så må jeg betale for å bytte, så da har jeg ikke annet valg enn å ringe, slik jeg ser det. Med mindre dere har noen lure triks der?
Fungerte i går kveld, ja. Ringte kvart over 22 og fikk beskjed om lang ventetid og valg om å bli ringt opp igjen. Fikk tlf kl 23:30. Så det var litt lang ventetid (EBG)
Prøvde å ringe i går kveld (21:00, valgte engelsk) som EBD, ga opp etter 40 min. Prøver igjen nå, men ikke lovende.
Kom inn etter 15min, som er ok-ish, men må være brutalt å ikke være EBG/EBD og trenge hjelp fra SAS i disse dager.