Hei, når har fått SAS nye telefonnummere Ser nå at de har gått vekk fra 05400. I appen står det fortsatt, men jeg fikk ingen svar. På nettsiden klarer jeg nå kun å finne følgende: 21 89 6400
De absolutt fleste firmaer har vel sluttet med 5 siffred nummer nå, da disse koster ekstra å ringe. Jeg pleier å bruke 91505400, funket fint i forrige uke
91505400 fungerer ikke lengre, prøvde akkurat nå. 21896400 fungerer fint. Snakket med dem akkurat nå.
Det jeg sier er at jeg får i alle fall ikke kontakt på 91505400, noe jeg reagerte på siden det er nummeret jeg kommer til via appen deres
Stemmer det, når du sier det kommer jeg på at det gjorde jeg også da jeg telefonerte det gamle nummeret i forrige uke.
Jeg fikk svar av en svenske først, neste gang jeg ringte var det en danske og siste gang jeg ringe en norske. (Nei jeg la ikke på for å så ringe på nytt)
Etter at SAS la ned kundesenteret i Bodø (tror jeg (mulig de hadde i Oslo også, altså)), så ble det langt mellom nordmennene i sørvislinja. Mulig dette skjedde i 2010/2011 (#på-gyngende-grunn)
De hadde nordmenn helt til 2016 som jobbet i OSL men kun på PCC, altså rebooking ved IRR. Aner ikke om de er blitt flyttet eller hva.
Hva var det danske SAS-nummeret igjen? Det er en stund siden jeg har ringt det og finner det ikke igjen. Måtte ringe og prate med en svenske i dag som ikke forsto verken inn eller ut av noe som helst, og etter et par frustrerende opplevelser med Tallinn i det siste, tror jeg at jeg må ringe danskene direkte i morgen for å få orden på tingene. Edit: Det var vel sågar et eget dansk nummer for EBG/D, var et ikke?