Noen andre enn med som plages med at den nye siden ikke husker passordet på iPhone? Har en irriterende lang jobbmail ...
Er det nokon som kan fortelje meg kvar på dei nye sidene eg finn mulegheita til å endre på eksisterande bestilling? Skulle endra ein avgang men finn ikkje fram....
Takk skal du ha! Må vedgå at eg ikkje skjønte at denne 'trikkeskinna' hadde klikkbare element, trudde det berre var grafikk
Det var også det jeg trodde en god stund (bruker som oftest SAS.dk, som fikk ny side for en tid tilbake). Kanskje litt klønete løst når slik ikke er helt intuitivt, men men.
Etterregistering av flighter fungerer ikke ser jeg (har meldt det inn til SAS). Man får opp nok felter for å fylle ut 3 eller 4 segmenter med en gang man går inn, med ikke-fungerende "Add new segment" / "Remove segment"-valg nederst. Meningen er nok at kun ett segment skulle vært synlig i starten.
Ja, ikke sant? Det har også vært mitt poeng i lengre tid, men det øret ønsker de tydeligvis ikke å høre på. Veldig veldig irriterende - spesielt ettersom jeg hadde en bitteliten forhåpning om at dette skulle bli en del av det forjettede EB 3.0
Har en teori om det med krav for EBD: i og med at man får så få poeng pr flights, kan det hende at de ikke har endret kravet for poeng. Men kun for ant flyvninger?
Det skal ikke endres. Det er en feil på siden som vi har fått bekreftet her inne av noen som har vært i kontakt med SAS.
Noen som klarer å finne igjen "mine bestillinger"? Jeg får ikke byttet sete, bestilt kvitteringer eller noe, eller kanskje SAS har fjernet denne funksjonaliteten?
"Trikkeskinna" kan også bli vist litt lenger nede på sida. Eg har akkurat endra FF-nummer på ei reise, så det skal funke. Viss ikkje så prøv classic.sas.no
Tusen takk, så ikke denne (hverken tidligere post eller "trikkeskinne" ) beklager! Omg så kult, står hvor stort vingespenn flyet har inne på reservasjonen!!!!