Jeg syns det var bra at SAS flightene jeg hadde booket hos Lufthansa står i oversikten(LH flighten står ikke da). Det gjorde den ikke før og det var ikke mulig å legge den til heller.
Jeg mener at på den gamle nettsiden til SAS var det en side der man kunne se hvor mange poeng de forskjellige klassene gir på flyselskapene i Star Alliance. Og denne siden finner jeg ikke igjen på den nye nettsiden.. Noen som vet?
Denne? https://www.sas.no/eurobonus/opptjene-poeng/ Det skjer riktignok ikke noe når jeg velger flyselskap, men kanskje du har bedre hell.
Det går ikkje å klikke på logoen, sjå etter "les mer" litt lenger nede. (Tabellane ser ikkje heilt smellgode ut på Android/Chrome, men det går an å tolke dei.)
I dag skulle jeg gjøre en reservasjonen hos SAS. Logget inn som vanlig og brukte min profil, men da jeg sjekket kvitteringen har jeg blitt Ms, og ikke Mr som før! Noen andre som opplever samme problem? Kanskje ikke (bare) de nye sidene til SAS sin feil, men kan man bli nektet ombordstigning for dette?
Har en bestilt Go-tur til HKG som jeg (fra gammel web-side) lagt inn bud på Biz ut og Plus tilbake. Var inne og tenkte jeg skulle legge inn alternative bud (også plus-bud på Biz). Har ikke funnet en tilsvarende mulighet slik som tidligere.... Eller er det bare meg/Fomlesen?
Dette er den nye tid, vøtt Sikkert noe svenskene har pønsket ut. Plan: la et antall tilfeldige skifte kjønn, slik at vi alle til slutt kommer til å skrike etter å bli kalt HEN
Kan du ikke følge linken som du fikk i e-post bekreftelsen fra SAS når du først la inn bud? Det er i alle fall en modify/cancel link der som jeg brukte til å endre/kansellere mine siste bud.
Det er ikke noe problem å endre. Men jeg har forstått det slik (fra en del andre tråder) at det eksisterte en knapp (på en ny/neste side) som blir tilgjengelig etter at en har lagt inn f.eks biz-bud, og at en da kan gi et bud på plus. Skjermbildet mitt seg slik ut:
Kommer ikke inn på en eneste billett kjøpt på nettsiden. F%#n dette irritere meg! Funker ikke på jobben heller. Jada....bare søk alt du vil. Du kommer ingen vei Å gjett om dere får feedback! -
SAS new homepage is the worst I have ever seen, how can you release something so "user unfriendly" ?? Unbelievable !! I can only hope that flysas.com stays with the old design until they have changed the new homepage. It is a joke, fix it SAS !!
What's the problem? At this time they are probably still running tests on the new webpage to remove bugs and mistakes.. That is why the feedback button on the right is so visible. I have not been troubled at all with the new site.. looks great!
Dude, where have you been the last decade? It is a new paradigm, not SAS, everybody go this way these days.
Det jeg syns er verst er de litt mer perifere sidene med poengopptjening og bruk som jeg sliter veldig med å få til å virke uten å havne på en 404. Selve bookingdelen syns jeg kunne ha er mye mer intuiativt grensesnitt for lavpriskalender og ungdomsbilletter.
Det går fremover her i verden. Nå er det lansert nytt setekart og ikke minst en fin oversikt over hvor mye inkludert bagasje man har. Begge deler dukker opp i bookingsprosessen for poengbilletter.
Jeg har plutselig blitt flink til å rette opp elger, flodhester og tigere grunner CAPTCHA på nettsidene til ulike flyselskap. Mine eminente kunnskaper om bokstaver, tall, biler og butikkskilt holder ikke lenger. Er det bare meg eller er det flere som jevnlig ser dyrehage? Velger å tro at grunnen er: • You’re moving through this website with exceptionally high speed.
Nå er det endelig mulig å eksportere aktiviteten sin fra eurobonus-siden. Det er i hvert fall første gang jeg ser denne featuren.