Hadde booking i morgen ord-mex med retur mex-atl neste dag. Var inne og så nå og ord-mex er plutselig kansellert/borte. På tråden med sas nå, men har dere noen tips? Ebn får jo egentlig ikke bestilt skyteam bonusreise dagen før avreise.
SAS får det til dersom de vil. Jeg har en reise med Ethiopian Airlines hvor nesten alt som kan gå galt er gått galt. På utreise har de fått lagt tilbake et strekke som er kanselert (OSL - ARN) på vei til ADD. Dette skjedde i går. På returen (som ble kanselert før 1.9.2024) må jeg takke med alternativ rute.
Du fikk billett på mail? Eller har du booket om noe så den har havnet til back office også har de ikke gjort noe så har flyvningen forsvunnet på grunn av ticket time limit?
Er nok det siste som har skjedd. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om en billett til 2930 kr ord-mex booket med kayak.com gir poeng. Burde vel vært mulig å se dette på ita software, men husker ikke hvordan jeg gjør det. Prisen fra andre sider er 6000... Hvordan kan jeg se bonusseter med aero mexico dagen før avreise? Funker jo ikke med sas, og ikke expertflyer.