Sitter på SK4518 osl-mol nå og får samme håpløse melding fra cc. Ikke fått lastet catering derfor kun kaffe/te servering Får be om komp EB som andre her.
SK355 (TRD-OSL) torsdag 27.okt: «problem med catering» SK4035 (OSL-SVG) torsdag 27.okt: «problem med catering»
Ny leverandør fra november. Mulig gammel leverandør har tømt lagrene? https://www.newrest.eu/news/scandin...h-newrest-for-its-inflight-catering-services/
Da er vi på samme fly! Var samme melding på SK370 i går også (OSL-TRD). Er litt nysgjerrig på om dette faktisk handler om leverandøren. Kanskje litt vel konspiratorisk å ikke stole på SAS her…
Opplevd det samme flere ganger i det siste, samt at de bare serverer i Plus (heller ikke diamanti Go), men flydde TRD-OSL med SK4163 i dag og der var det hvertfall både muffin og drikke
Snur fort.. SK252 BGO-OSL i dag. "Sorry about the inconvenience", kun kaffe/te i begge avdelinger. Begynner å bli en trend dette...
Ny-leverandør Newrest har sin første catering for SAS for fly ut av Oslo 16. november og ut fra CPH fra 1. desember. Ifølge dem selv: On November 1st it will be the launching of the new unit in Stockholm-Arlanda (ARN) with almost 100 flights a day. The group will be starting catering out of Oslo on November 16th and Copenhagen on December 1st for around the same number of flights. Virker som de har startet rimelig sent opp med å gjøre seg klare til å kunne levere, siden 1. november var den tidligere publisierte planen, og avtalen med SAS. Dette kan jo muligens være en forklaring på catering problemene? Hele meldingen fra Newrest: https://www.newrest.eu/news/newrest...ting-up-several-units-in-scandinavia-for-sas/
Kun kaffe og te på SK4518 OSL-MOL i går. Etter å ha tatt plass på 1C kunne jeg se at det manglet traller i galley, så det kom ikke som et sjokk når dette ble annonsert. Hvor skal jeg henvende meg for å sutre over dette og kanskje få noen poeng i kompensasjon?
Kun kaffe hjem fra trd. CC var pinlig berørt, og mente det skulle bli bedre fra 14. Ble selvsagt en stjerne når de spør om vurdering. Noen som har fått napp på klaging og noen form for kompensasjon? Har jo helt klart ikke fått det jeg har betalt for, så burde være en selvfølge å ikke måtte betale fullpris. K
Catering problemer i 4 uker mellom flere byer i Norge er bare tull, slike ting skal ikke kunden merke en gang. Dette viser bare at SAS er ute av kontroll i alle kanter ikke bare økonomisk. Så lenge man ikke setter inn folk som faktisk vil jobbe og ikke bare sutre og heller tenke besparelser og på sin kommende bonus så har de ingenting der å gjøre. Hadde jeg vært en medeier i SAS så hadde jeg sparket hele styret og nederlenderen først.
Jeg tror at @Eddie47 er inne på noe. Jeg vil ikke utelukke at SAS har såpass alvorlige betalingsvansker at det på en eller annen måte går ut over leverandørene. Jeg har de siste to månedene kansellert 10+ bonusbilletter og ikke fått en eneste refusjon. Det var ikke like dårlig om våren. Samme med mine tre EU261 krav. Rett etter streiken fikk jeg pengene etter tre uker. Men krav fra september forblir ubesvart enn så lenge. Jeg er EBD.