Bra størrelse på skjermen i business, men likte ikke utvalget av filmer. Syns faktisk det var litt snevert utvalg.
Her er det viktigste fra filmutvalget hos SAS longhaul pr 13.08.17. Kan jo være noen ønsker å gjøre noen forberedelser før turen:
Synes utvalget var helt ok sist. Var noen av helt ny dato, og nok til å finne en å se hver vei. Kan kanskje bli litt magert på turene over 10 timer om man skal se "hele veien"
Det jeg ikke helt skjønner er hvordan SAS klarer å ha et utvalg som er ca en femtedel av det Lufthansa har. Koster filmer til in-flight bruk så veldig mye da? Jeg bruker aldri IFE da, men jeg er likevel nok av en sucker til at jeg lar meg irritere over utvalget.
Jeg syns skjermene er gode for flyskjermer å være. Men de croper jo filmer noe voldsomt, og oppløsningen er ikke god. Utvalget er ganske middelmådig. Foretrekker egen iPad med innhold.
Hvis du har noen gode støydempende selv bør du ta de med. Jeg har alltid med QC35 for film og QC20 for avslapning
Noen som har tips til en BT-sender som ikke gir delay på lyden? Har testet to ulike, og begge har gitt irriterende delay på lyden fra IFE til Bose QC35.