he-he, da blir det Kims på meg i alle fall. Ble ingen 70%-billetter på meg, så da kan jeg like godt bruke min "stemme" på det beste potetgullet
Meinar at First Price sin gul(kvit)ost kom best ut i ein blindtest mot Tine og Synnøve tidlegare. Det var ein av dei to siste som produserte osten. Som passe småfeit prøvar eg å halde meg til under 4 posar ost og løk i veka, så eg køyrer mest på tikka masala og meksikansk tomatsuppe. Men har aldri hatt eit vondt ord på tunga om potetgullet til bolaget. Om Kims<->First er tunga på vekta når det gjeld 70%, så hurra for first! (Alle poteter vert dyrka på Toten?)
OBS!!!!OBS!!!!!OBS!!!!!!! Nyhetsvarsel: Kims potetgull er tilbake på innenlands OSL! Observerte med egne øyne en av de hemmelighetsfyllte påfyllingene, og da var det KIMS potetgull salt pose x 2 som ble fyllt på! Nyhetsvarsel ut! OBS!!!!OBS!!!!!OBS!!!!
Iflg. anonyme kilder i Spanair var FP-chipsen fra "EBS-lageret" SAS hamstra inn da kreti og pleti hadde adgang i sommer. Godt å se at restelageret er vekk og VIPene kan få ordentlig chips igjen!
Kontravarsel! Idet vi gikk ut i dag, kom det ny forsendelse med FP chips, type salt.. Så tror det blandes godt der inne i øyeblikket C
Det er åpenbart for lenge siden siste "lynsalg". Lange utgreinger og konspirasjonsteorier om potetgull og våtservietter tilsier at feberfolket har fått heteslag..
Der sier du noe. For oss eleverte reisende er det egentlig lavnivå med betasuppe. Det minste bør være oppgradering til alfasuppe.
Har vore i UK og blitt servert eddik-potetgull. Trur vi skal takke Gud for skjekeli' potetgull, enten det er FP, Kims eller Rolls Royce (Maarud).
PS jeg trår aldri varsomt. Jeg er en av de hypermoderne nei-menn. Hatet av ledelsen og elsket av resten..
Skal nordover til helgen. Som andre sikkert har fått med seg så sender SAS ut epost for å minne en på at man skal reise . Sannelig slenger de ikke på et bilde og. Det er jo kjekt for en førstegangsreisende å vite hvordan ser ut. Nå har jeg imidlertid vært mange ganger på EVE, men det må ha vært en rivende utvikling siden jeg var der i mai...
Tja....det er da Harstad i det minste? Er lite kjent i byene Harstad/Narvik, så jeg tok bildet ditt og kjørte det gjennom TinEye som fant det fire steder, bl.a. http://www.istockphoto.com/photo/old-architecture-in-harstad-city-norway-gm147247727-7701913 Er ikke det innafor å ha bilde av Harstad på en tur til EVE? Heter jo Harstad/Narvik Lufthavn og står hos Avinor som Harstad: https://avinor.no/flyplass/harstad/