Stemmer det at man får 150 poeng pr 100 kr brukt hos Egon? Vanligvis er 50 poeng, noen andre her har fått det nederst på mail?
Siden det er julekalender, så må regne enten tilbud gjelder den dag som bonusbillett på 50% eller at tilbudet varer ut til julaften. Jeg vet ikke, godt å ha forum her.
Jeg tviler på at forhøyet bonus hos Egon er ment som en luke i kalenderen. Jeg kan ikke se at tilbudet er nevnt når jeg klikker meg videre 'Til julekalenderen'. Det ville ikke være første gang SAS oppgir feil prosentsats i nyhetsbrev.
Pussig. Jeg har to turer til USA i vinterferien, og en til Trondheim. Til påske booket jeg kalendertilbud 50% to turer med samme utreiseflyet og forskjellig retur. Dobbeltbooket både til våren og sommeren med fly som ikke kan kombineres. De kan jo ikke gjøre dette manuelt, så det må jo være et system som finner det automatisk. Men hvorfor finner ikke systemet meg? #ninja K
Dårlig utvalg av helgeturer til Svalbard dessverre. Lurer på om jeg må sende en mail til vår felles venninne eller vente nok et år før jeg kommer meg dit...