SAS Julekalender 2020: Poengtilbud

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av trygveat, 01. des 2020.

  1. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Tviler på at de passer på rullebanen der, men kan ta feil. Har ikke sett noe annet enn små Widerøemaskiner der, men har nå ikke vært der så ofte heller.
     
  2. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Blir fort ferdig med severdighetene. Julneset er verdt et besøk.
    Jeg pleier å bruke en del tid og penger på Tapp&Kork, de har et bra ølutvalg og god kompetanse på det de selger. Skybaren på Seilet er også innafor.
    En kaffe (aner ikke hva mer de har, jeg kjørte) på Vardestua er grei tidsfordriv, du velger selv om du kjører eller går opp bakken.
     
    oggaman liker dette
  3. KingC

    KingC Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg booket 4 bill til Alta i januar. Målet er å få oppleve Nordlys.
    Er usikker på hva som kan forventes av tilbud, men får sjekke litt. Om noen har tips til bosted og aktivitet setter jeg stor pris på slikt...
     
  4. espenlampe

    espenlampe Aktivt Medlem

    Innlegg:
    308
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Sorrisniva Igloo hotel, bjørnefjell mountain lodge og 5 retter + på Trasti & Trine! Anbefales
     
    KingC liker dette
  5. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,770
    Bonuspoeng:
    183
    I dag er det halv pris på alle innenlandsreiser. Nå har også flypassasjereravgiften blitt tatt bort for reiser i 2021, så man slipper unna med litt lavere avgifter.

    Reiseperiode: 10. januar–31. mai 2021

    https://www.sas.no/eurobonus/tilbud/poengrabatt/
     
    Sooninson, Maggie, Gnilre and 6 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker SAS har alt for mye "gjeld" til sine passasjerer at de må få ned saldoen ...
    Kanskje de må kjøre mange 50% kampanjer fremover, sannsynligvis også til utenlandske destinasjoner.
     
    Gribb liker dette
  7. Gribb

    Gribb Aktivt Medlem

    Innlegg:
    449
    Likes mottatt:
    1,029
    Bonuspoeng:
    93
    Håper at det blir en realitet angående med kampanje :cool:
     
  8. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    281
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips:) Bestilte for tre personer til Evenes i slutten av april og håper at det er bra forhold i slalåmbakken i Narvik. Har aldri vært der, så det kan bli spennende. 12.500 poeng for en voksen, en ungdom og ett barn i plus må vel være bra bruk av poeng. Det her er vel billetter som kan avbestilles med full refusjon senest 24 timer før avreise håper jeg. I tilfelle forverret koronasituasjon eller veldig dårlig vær i Narvik avbestiller jeg.
     
    Last edited: 22. des 2020
    Maggie liker dette
  9. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Digger disse kampanjene i corona tid. Booket LYR x 2 sist og i dag ble det Ålesund i backup til om Norwegian fortsatt eksisterer vår tur til våren.
    20K poeng i plus t/r med 3 voksne og 2barn og en skarve tusenlapp i skatter og avgifter er innenfor :)
     
  10. saetershagen

    saetershagen Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    113
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som har erfaring med reduserte avgifter. Får man dem automatisk tilbake?
    Eller må man sende inn krav? Booket på forrige kampanje i julekalenderen, men har lite lyst til å avbooke og booke igjen (redd for at de 4 billettene ikke dukker opp igjen).
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Fagernesfjellet er makaløst, bare å glede seg.
     
  12. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde en god del bestillinger gjort på tidligere kampanjer som jeg endret på nå, og det ble fort 3-400 kroner tilbake i skatter og avgifter på disse (typisk 164,- pr person).

    Bare litt usikker på om det holder med disse endringene for faktisk å få pengene tilbake eller om jeg burde kansellere og rebooke for sikkerhets skyld.

    Noen som er sikker? Selv tror jeg at det holder med å endre, men er ikke 100% sikker.
     
  13. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,770
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg flyttet litt på en tur til TOS og fikk beskjed om endringskostnad på kr -384 (to passasjerer), så regner med at det enten blir tilbakebetalt eller at refusjonsroboten kansellerer hele reisen :p
     
    Lars J liker dette
  14. flyer1

    flyer1 Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Har du kommet nærmere et svar på spørsmålet? Sitter selv med 4 billetter jeg vil ha tilbake avgiftene på....
     
  15. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    Foreløpig status er at de har trukket meg to ganger for skatter og avgifter. Ikke fått tilbake noe som helst.

    Jeg sendte en mail til diamantmailen nå og spurte om dette var en feil eller om jeg er i kø for å få tilbakebetalt de første avgiftene.
     

Del denne siden