Noen som har hørt med SAS kundeservice om hvilken selskap er gyldig for 10 legs på luke 18? Jeg antar det bare gjelder SAS, SAS Connect og SAS Link, men hadde vært kjekt å vite med sikkerhet om det gjaldt flygninger de wet leaser også
Du kan trygt regne med at alt som gir points også teller som legs. Med andre ord, inkludert wet leases under SK flight nummer og navn...
Takk. Stemmer bra med det jeg fikk følgende som svar fra gullmail: "I will gladly help you with your question about the Christmas calendar from 18 December. For the purpose of the campaign, flights operated by SAS, SAS Connect, SAS Link, Braathens and CityJet flights marketed by SAS all count as SAS flights"
Langt om lenge svarte Hertz kundeservice i Norge. Først med et standardsvar, men etter et litt bøst svar, så tok de tak og eskalerte til Danmark, som eskalerte til USA, og ga oppdatering om hva som hadde skjedd. Skal få svar fra norsk kundeservice i løpet av 14 dager.
Stå på, og rett skal være rett når det gjelder poengene. Det er ingen gardin eller stas foran i flyet innenriks, men det er mulig du ikke mente det bokstavelig
Gikk ikke helt på skinner for min del. Fikk doble poeng ihht julekalenderen, men ikke de15.000 nivåpoengene. Dette var de siste flygningene av 10. Har sendt e-post. Så får vi se hva som skjer. Tok heldigvis skjermbilde av julekalenderen slik de oppfordret om.
Satser på at det ordner seg greit. Jobber med saken selv nå, og fikk bange anelser da vi i dag ble booket om til Brussels Airlines. Fikk heldigvis ryddet opp i det og byttet til en SAS flight. Hadde kanskje ordnet seg siden flyet ble kansellert, men man vet jo aldri hvor vanskelige de skal være.
Frem til nå harjeg bare fått dobble pong på en linje, men hjem fra lax i dag kom de dobble poeng e på egen linje som”double zchristmas campaigne” eller noe i den duren.
Jeg er ingen stor bonusjeger og derfor litt usikker på egne beregninger, og hvor er vel kompetansen større enn her? Jeg er påmeldt luke 23, doble poeng ut april. Jeg skal tur/retur Atlanta i april, da i business flex. Hvis jeg forstår ting riktig skal jeg få doble nivåpoeng t/r CPH-ATL, og i business flex bør det bli intet mindre enn 40 000 nivåpoeng t/r med denne kalenderluken? I tillegg får jeg litt (ikke doblet) for OSL-CPH, samt for bestilling med SAS MC og en hotellnatt booket gjennom SAS. Totalt blir det like over 5000 poeng til. Jeg har i tillegg kvalifiseringsperiode som går 01.04-31.03. Er det jeg som har misforstått noe vesentlig her, eller har jeg faktisk gull fra april 2026 til juni 2028 (inkl. grace) på denne turen alene? Forstår for all del at jeg må kvalifisere hver periode for å ha det ordentlig «året rundt» over tid eller få livstid og den slags, altså. Men er jeg såpass heldig her som jeg mistenker?
Tusen takk for avklaring. Jeg har ingen andre bevis for at jeg er påmeldt enn et screenshot med «you’ve successfully signed up for the campaign» med min mailadresse og mitt EuroBonus-nummer under, men høres nå ut som det går i orden for andre i tråden her. Aldri gått for gull fordi det har virket som mer jobb enn nytte med mitt reisemønster, men ser virkelig ut til at denne nødvendige turen blir skikkelig stang inn statusmessig.
Ja, jeg vil også tro det. Men greit å være på den sikre siden. Også kunne vi sove 5 timer lenger ved å bytte til SAS-avgangen.
Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg ikke var registrert på kampanjen. Sendte nå skjermbilde, ip-adresse og nøyaktig tidspunkt, men oppdaget til min skrekk at jeg har skrevet ett siffer feil i Eurobonus-nummeret. Dette burde jo være ferdig utfylt siden man er innlogget, eller at de i det minste verifiserte nummer og e-postadresse. Men feilen er jo uansett på min side i dette tilfellet. Nå får vi se om det har noen betydning med status, og at jeg er en av dem som faktisk gjennomførte alle ti turene den første måneden - endog på full business flex i Europa for samtlige legs.
Æsj da.. Det var ergelig. Enig med deg at det burde vært ferdig utfylt når man må være logget inn. Håper det ordner seg likevel!
Har noen screenshot av julekalender bekreftelse fra 23.12 som kunne deles med meg? Jeg er sikkert på at jeg har klikket meg gjennom, men jeg har ikke lagret bilde og det var dumt i dialogen i etterkant med SAS